کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۶۰۲
تاریخ خبر:

دستور روحانی برای برخورد با تخلفات کرونایی نامزدها

جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج شنبه در حضور رییس جمهور برگزار شد. در این جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی گزارشی از میزان رعایت پروتکل‌ها در تجمعات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰، فعالیت تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی و همچنین آموزش و اطلاع‌رسانی در این زمینه از سوی رسانه‌ها با همکاری کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ارایه و تاکید کرد در مورد بروز برخی تخلفات که از سوی طرفداران برخی نامزدها در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته، مکاتبات لازم انجام و هشدارهایی به ستادهای انتخاباتی داده شده است.

در همین زمینه کمیته بهداشت و درمان با ابراز نگرانی نسبت به عدم رعایت پروتکل‌ها و عادی‌انگاری‌هایی که توسط برخی نامزدها در استان‌ها انجام گرفته از نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ خواست دعوت از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند. رئیس جمهور پس از این گزارش به قرارگاه عملیاتی دستور داد با توجه به استقرار این قرارگاه در وزارت کشور و برعهده داشتن مسئولیت اجرای انتخابات از سوی وزیر کشور، با جدیت و قاطعیت هر چه تمام‌تر نسبت به ارائه هشدارها و اخطارهای لازم اقدام فوری را انجام داده و با نامزدهای متخلف در این خصوص برخورد قاطع و جدی صورت گیرد و اقدامات انجام شده به مردم اطلاع‌رسانی شود.

کدخبر: ۳۹۵۶۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1578431884

    چرا واضح ننوشته اید تبلیغات رئیسی شما هم اهل سانسور هستید

  • porfosor

    واکسن سینوفارم نوبت دوم نیست چرا اقای رو حانی با کسایی که این واکسن وارد نکردن و فقط نوبت اول وارد کردن که امارشون بره با لا برخورد نکردن