کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۲۲۷
تاریخ خبر:

دسته‌گل جدید ریحانه پارسا در استانبول

روزنامه هفت صبح | ریحانه پارسا در ادامه همان اتفاقات جنجالی و زندگی پرحاشیه جدیدی که در ترکیه شروع کرده، در روزهای اخیر تعارف را کاملا کنار گذاشته و نشان داده که برنامه‌ای برای بازگشت و فعالیت در چارچوب‌های قانونی داخل کشور ندارد، چون تا قبل از این او وانمود می‌کرد که رفتار نامتعارفی از او سر نزده و امید نصفه‌نیمه‌ای برای بازگشت دارد.

حتی با اشاره به تراشیدن موهایش می‌گفت از نظر قانونی هنوز کشف حجاب هم نکرده. در وهله اول اینکه او اخیرا به طور کامل و مفصل کشف حجاب کرده و نکته بعدی در یک موزیک‌ویدئو بازی کرده به نام عادت که در آن رفتارهای ساختارشکنانه‌ای هم انجام می‌دهد. موزیک‌ویدئو مربوط به آهنگی از پویان مختاری است؛ یکی از سرشاخه‌های سایت‌های شرط‌بندی.

اوایل که می‌گفتند ریحانه پارسا جذب این باند شرط بندی شده، خود او تکذیب می‌کرد و حتی دعوای ساختگی و فحاشی دامنه‌داری هم با همین پویان مختاری راه انداختند. بعد از مدتی گفتند با هم آشتی کرده‌اند و صرفا به عنوان دوست با هم در ارتباط هستند. الان در این موزیک‌ویدئوی جدید طوری فضاسازی کرده‌اند و رفتارهایی از آنها سر می‌زند که ظن این را تقویت می‌کند که آنها روابط نزدیکی هم دارند؛

موضوعی که از مدت‌ها پیش شایعه آن مطرح بود، اما آنها تکذیب می‌کردند و همین الان هم در اینستاگرام یکدیگر را صرفا رفیق خطاب می‌کنند. کل این کشاکش‌ها و قهر و آشتی‌ها البته قبلا توضیح دادیم که صرفا سناریوهای نمایشی برای داغ نگه داشتن تنور سایت های شرط‌بندی و جذب فالوئر است؛ ایده‌ای که ظاهرا موفق بوده، چون تعداد فالوئرهای ریحانه پارسا ظرف همین مدت اخیر به ۱٫۵ میلیون نفر و فالوئرهای پویان مختاری به ۵٫۱ میلیون رسیده.

نکته بعدی که کمتر به آن توجه شده، کارگردانی این موزیک‌ویدئوی ساختارشکن است. کارگردان شخصی به نام آرش رئوف است که دو سال پیش کارگردانی یک برنامه تلویزیونی گفت‌وگومحور برای شبکه ۴ را برعهده داشت به تهیه‌کنندگی محمدحسین رضوی. رئوف بعدتر کارگردانی موزیک‌ویدئوی چند نفر از خوانندگان داخلی، از جمله علیرضا طلیسچی، محمد علیزاده، عماد طالب‌زاده و … را انجام داد و چندی پیش سر از استانبول درآورد.

او در دوره جدید فعالیت‌هایش کارگردانی موزیک‌ویدئوهای خواننده‌ها و گروه‌های وابسته به سایت‌های شرط‌بندی و قمار را انجام می‌دهد، از جمله گروه اکس‌بند یا همین پویان مختاری. بنابراین می‌توانیم او را هم یکی دیگر از چهره های جذب‌شده از داخل کشور توسط این گروه‌های پولشویی و فیشینگ بدانیم. درست مثل ریحانه پارسا، مهراد جم، آیتک جاویدنژاد و … که اخیرا جذب شدند. گفتنی است ریحانه پارسا دو روز پیش در یک لایو اینستاگرامی توضیح داد که از سوی اعضای خانواده، به‌خصوص پدرش هم طرد شده و یکدیگر را بلاک کرده‌اند.

کدخبر: ۳۷۴۲۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    مشکل از خود ماست که صفحات این افراد مفسد را دنبال می کنیم