کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۶۶۶۲
تاریخ خبر:

واکنش ستایش‌آمیز نوبخت به‌اعتراض کارگران کنتورسازی

روزنامه هفت صبح، ساعد برقی | ویدئویی منتشر شده از اعتراض کارگران کنتورسازی قزوین بر سر راه رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه سفر استانی نوبخت. اعتراض کارگران کنتورسازی قزوین چیز جدیدی نیست. ماجرا به سال‌ها قبل باز می‌گردد و مسئله دستکاری سهام این شرکت در بورس و … که نهایتا منجر شده به تعطیلی این شرکت.

با این حال برخوردی که از نوبخت دیدیم برخورد خوبی بود. او از خودروی لوکسش پیاده شد. با لبخند و دستی بر سینه رفت به سوی جمعیت معترض و با آن‌ها صحبت کرد و بعد هم گفت در حدود وظایف بودجه‌ای خود به این مشکل رسیدگی خواهد کرد. همان چیزی که ما می‌خواهیم. همان که حالا لازم داریم.

از این رفتارها البته در این چند روز کم نداشتیم. نمایندگان مجلس اگر دست از سر پیام‌رسان‌های اجتماعی بردارند و مثل همان چند نماینده بروند به سراغ ماجرای هفت تپه و موفق شوند بعد از مدت‌ها دو ماه حقوق کارگر بی‌نوا را بدهند و اعتصاب هفتاد روزه را تمام کنند و کارخانه را دوباره فعال؛ خیلی بهتر است واقعا!

آقای روحانی، رئیس‌جمهور اگر همیشه مثل همین سال اخیر متواضع می‌بود و اقرار می‌کرد که می‌داند وضع مردم وضع بدی است خیلی خوب می‌بود. آقای همتی گفته‌اند لیست قیمت‌ها را هر هفته به رئیس‌جمهور می‌دهند. خوب است. رونوشتی هم باید به آقای نوبخت بدهند که هرچند کارشان در مورد کارگران کنتورسازی خوب بود ولی حرف اخیرشان در صداوسیما در مورد اینکه همسرشان خرید می‌‌کنند و ایشان نمی‌دانند قیمت‌ها چند است؛ خوب نبود.

از خود آقای همتی هم تعریف کنیم که دیروز به شبکه خبر رفته بود و گفت به سهم خودش از مشکلات اقتصادی پیش آمده برای مردم عذرخواهی می‌کند. خوب است. همین فرمان خوب است آقایان. همین که بدانیم مشکلات ما را می‌دانید و بابت قصور و تقصیر احتمالی هزار توجیه و بهانه نمی‌آورید خوب است. همین راه را ادامه بدهید حتی اگر کمتر از یک سال به پایان دولت باقی مانده باشد. (عکس را علیرضا نصیری، از خبرگزاری ایلنا گرفته است)

کدخبر: ۳۴۶۶۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر