کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۹۰۲
تاریخ خبر:

در ستایش بانوان هندبالیست و انتقادی ملایم از ‌‌آنیستون و وینسلت!

روزنامه هفت صبح | یک: تیم هندبال زنان ایران همانطور که پیش‌بینی می‌شد با ۴ پیروزی و یک شکست به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا راه یافت و حضورش در جام جهانی هندبال زنان را قطعی کرد. این یک موفقیت بزرگ برای ایران بود و به‌خصوص ورزش بانوان. ایران در اولین بازی خود ۲۳ بر ۲۰ مغلوب تیم قدرتمند ژاپن شد. بعد از آن با قدرت تیم‌ها‌ی کویت و فلسطین و اردن و سوریه را درهم کوبید. با نتایج ۳۸ بر ۱۱‌، ‌۵۲ بر ۹‌،‌ ۲۸ بر ۲۲ و ۳۸ بر ۱۹٫

این موفقیت درحالی شکل گرفت که در میانه بازی‌ها کل تیم مربیگری هندبال بانوان ایران به بیماری کرونا مبتلا شدند. قبل از مسابقه با اردن میزبان بازی‌ها ابتدا تست کرونا عزت‌الله رزمگر و خدیجه قانع و نیم ساعت قبل از مسابقه هم تست نشمین شافعیان مثبت اعلام شد و با خالی شدن نیمکت از کادرفنی استرس و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. هر‌چه بود این بازی سخت را بانوان ایرانی با نتیجه ۲۸ بر ۲۲ با برد به پایان رساندند.

و روز دوشنبه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه حسامی رئیس باشگاه اشتاد‌سازه مشهد (‌اسپانسر تیم ملی هندبال‌) به‌عنوان «آفیشیال» راهی اردن شدند تا مشکل فقدان مربی و سرمربی را حل کنند‌! در گروه مقابل کره جنوبی اول و قزاقستان و ازبکستان و هنگ‌کنگ و سنگاپور دوم تا پنجم شدند. بانوان ایرانی در مرحله نیمه‌نهایی به ملاقات کره جنوبی می‌روند که خب قدرت بلامنازع هندبال بانوان آسیاست و به احتمال زیاد ایران برای دیدار رده‌بندی مقابل قزاقستان خواهد ایستاد.

دو: در مورد مطلبی که در مورد درگذشت دستیار سابق بهروز عطایی و بازیکن ارزنده والیبال نوشته بودم اسم حسین کاظمی به اشتباه رضا ذکر شده بود که عذر می‌خواهم‌.

سه: اولین قسمت سریال مورنینگ‌شو (برنامه صبحگاهی‌) هیچ نکته خاصی نداشت. اصلا مشخص نیست این سریال که در باد ماجرای
« می‌تو» ساخته شد، چرا باید فصل دوم داشته باشد. به هرحال قسمت دوم با همان کادر بازیگران آغاز شد و ۵۳ دقیقه کش‌و‌قوس بی‌جهت به اینجا ختم شد که خانم آنیستون اعلام کردند که شاید دو‌باره به برنامه صبحگاهی بازگردند. این موج سریال‌های زنانه به‌شدت به نفع خانم‌ها نیکول کیدمن‌، ‌جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون شده است‌. شهرت دوباره و درآمدهای کلان. در گذر از ۵۰ سالگی!

چهار: حرف سریال شد باید بگوییم اهدای جایزه بهترین بازیگر زن مینی‌سریال‌ها به کیت وینسلت خیلی عجیب و غیرمنصفانه بود. نقش او در سریال میر از ایست تاون نقشی تخت با فرازونشیب‌های احساسی محدود بود و بیشتر یک تیپ را القا می‌کرد‌. با آن لیوان‌های یکبار مصرف قهوه فوری و سیگار الکترونیکی و کاپشن‌های مردانه‌. به‌هرحال مبارکشان باشد و به‌نظرم جایزه‌شان حق خانم آنیا تیلر جوی بود‌!

کدخبر: ۴۱۵۹۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر