کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۲۴۱۵
تاریخ خبر:

در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان چه گذشت؟

حتما تا الان داستان اتفاق‌هایی را که دیروز در اهواز رخ داده را شنیده‌اید. یک طرف داستان پرسپولیس بود و طرف دیگر استقلال خوزستان اما ظاهرا به جای فوتبال سنگ و خشونت روی سکوها جلب توجه کرده است.

خبرگزاری‌ها ماجرا را این طوری روایت کرده‌اند: بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بیشتر از موقعیت گل، صحنه پرتاب سنگ داشت. این دیدار به خاطر درگیری هواداران حواشی زیادی داشت و چندین بار در نیمه نخست با پرتاب سنگ هواداران به داخل زمین، بازی از سوی داور متوقف شد. حتی در بین دو نیمه، تماشاگران استقلال خوزستان و پرسپولیس به سمت یکدیگر سنگ پرتاب می‌کردند که باعث شد چند نفر از تماشاگران مصدوم شوند و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شوند. در این بین نیروهای برقراری امنیت ورزشگاه وارد عمل شدند که در نیمه دوم توانستند تاحدودی جو ملتهب ورزشگاه غدیر اهواز را کنترل کنند.

در اواخر نیمه دوم، شجاع خلیل زاده با مهاجم استقلال خوزستان درگیری شدیدی پیدا کردکه منجر به درگیری بازیکنان دو تیم شد. در این صحنه داور بازی سعی کرد با دادن چند کارت زرد بازی را کنترل کند.

کدخبر: ۲۲۲۴۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • zorro

    متاسفم برای این حجم از بی فرهنگی،اونهم ب رای کشور وملتی که تمام افتخارشون شده دم زدن از چندین هزار سال فرهنگ و تمدن.واقعا کجای دنیا اینجوریه آخه؟؟؟??

  • behzaad

    باز هم این لیگ برتر توپ بازی شروع شد. با اون حاشیه های حال خراب کنش.

  • behi_matrix

    شروع کننده این درگیری لیدرهای باشگاه پرس پولیس تو بازی با فولاد خوزستان بودن

  • khordbin

    تو بازی قبل اگه یه کشور درست حسابی بود ب خاطر شعارهای نژاد پرستانه تصمیم قاطعی می گرفتن ولی اینجا فقط به فحش وپرتاب سنگ وچ وب نگاه میکنن!