کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۸۲۷
تاریخ خبر:

درگیری افسر پلیس با سالمندان در صف واکسن ؛ چرا؟

این ویدئو لحظاتی را نشان می دهد که افسر پلیس با سالمندانی که در صف واکسن کرونا هستند برخورد نامناسبی دارد و آنها را از روی پله ها به سمت پایین هل می دهد.
امروز ویدئوی وایرال شبکه های اجتماعی است. زمان و مکان این اتفاق هنوز معلوم نیست و پلیس هم واکنشی به این ویدئو نشان نداده است.
کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند این واقعه در شرق تهران، محله مجیدیه‌ شمالی و در مجموعه‌ ورزشی میراسماعیلی روی داده است.
کمبود واکسن برای تزریق دز دوم این هفته‌ها باعث ایجاد صف های طولانی سالمندان در مراکز تزریق واکسن شده است و طبق معمول وزیر بهداشت و سخنگوی این وزراتخانه این اتفاقات برایشان مهم نیست و در ساختمان وزارت بهداشت در شهرک غرب تهران همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

کدخبر: ۳۹۸۸۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560694797

    احمق بیشعور?

  • 5647327656

    واقعا آدم شرم میکنه از شرایطی که در آن گ یر افتادیم، کشورهای همسایه دوز سوم دارن می زنن ما اندر خم یک کوچه ایم

  • _user_1621362254

    تو متن خبر نوشتید برخورد مناسبی داره در اصل برخورد نامناسبی دارد، دقت کن…!

  • _user_1615624343

    اینی که شما اسمشو گذاشتید واکسیناسیون، ی ه چیز کاملا پوششی و تزئینیه واسه اینکه ح رفی برای گفتن داشته باشید و به مردم دنیا بگید که آره! ما هم تو کشورمون شروع کردی م به واکسینه کردن مردممون! از بقیه عقب ن موندیم!

    • 5647327656

      کاملا درسته، اقای نمکی قسم سقراط نخورده، جان مردم را دست مایه ساست کرده، خدا لعن ت کنه کسی را که همه را بی اعصاب کرده، ما ۷ روز کاری هست که صبح ساعت ۶ با یک بچه و سه‌نفره مسن می ریم مراکز مختلف واکسینا سیون شرق تهران ولی دست از پا دراز تر بر می گردیم خانه! آخه در این داستان اثری از وجدان می بینید؟ عذر می خوام، شرمنده ام و ببخشید که اینو می گم، در کشورهای بی عر ضه و عقب مانده غربی واکسیناسیون حیوانات بهتر عمل می کنن، انسان که جای خود دارد

  • amin65006565

    یه داستان و سرگرمی دیگه

  • _user_1560792541

    حتما این فیلم در یکی از مراکز در اونور دنیاست و ربطی به ما نداره