کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۹۰۹۰
تاریخ خبر:

درس‌هایی که سازندگان جوکر خوب یاد گرفته‌اند

روزنامه هفت صبح | جوکر در دوره سوم خود نشان داده که امتیازات دوره دوم را به خوبی آموخته است. در واقع هرچقدر فصل اول جوکر به رغم حضور ستاره‌های مشهورترش ‌شکست محسوب می‌شد،‌در فصل دوم سازندگان بلافاصله نقاط ضعف را تشخیص دادند و سر و شکل بهتر و جذاب‌تری به برنامه خود دادند. در فصل اول امین حیایی، سام درخشانی،‌امیر مهدی ژوله ،‌هومن حاج عبداللهی،‌بیژن بنفشه‌خواه‌،‌ رضا نیکخواه‌،‌ امیرکاظمی و سهیل مستجابیان حضور داشتند.

در فصل دوم چهره‌ها کمتر ستاره بودند. هومن برق‌نورد و بهنام تشکر دو چهره مشهور سینمایی و تلویزیونی بودند که خب هیچکدامشان از شهرت مثلا امین حیایی و سام درخشانی برخوردار نبودند. در کنار این دو نفر عباس جمشیدی‌فر، ایمان صفا، شهرام قائدی،‌‌آرش نوذری،‌وحید آقاپور،سپند امیرسلیمانی حضور داشتند. فصل دوم کلا فصلی پربیننده و جذاب از آب درآمد و کدورت‌های فصل اول را بالکل از بین برد. حالا در فصل سوم هم خوشبختانه این روند ادامه داشته.

یعنی حضور فعال و پرتحرک همه شرکت‌کننده‌ها و یادآوری این مسئله که برای جذابیت این برنامه نخندیدن اعضا اهمیتی ندارد بلکه این تلاششان و خلاقیتشان برای خنداندن بقیه افراد است که جاذبه جوکر را تامین می‌کند. در فصل سوم ستاره‌هایی مثل رضا شفیعی جم و حمید لولایی جلوه و جلای برنامه را تضمین کرده‌اند اما یادمان باشد که در فصل دوم ستاره اصلی عباس جمشیدی‌فر بود و در فصل اول هم رضا نیکخواه ستاره اصلی برنامه بود.

یعنی ستاره‌های این برنامه‌ها نه اسم‌های بزرگ هستند و نه برنده‌های اصلی. در واقع این ستاره‌ها و کسانی که در این برنامه جلوه بیشتری دارند ‌به سرعت راه برای دیده شدن بهتر و کسب پیشنهادهای مالی قوی‌تر در عالم سینما و تلویزیون را برای خود ایجاد می‌کنند. پس طبیعی است که چشمان ما هم دوباره به دنبال یافتن ستاره‌های جدید باشد. شش گزینه دیگر این‌ها هستند:‌سروش جمشیدی (که با فصل‌های قبلی دورهمی مشهور شد)،‌رضا استادی،‌سیاوش چراغی پور (بازی خوب او در فیلم جهان با من برقص را در یاد داریم)،‌امیر غفارمنش ،‌میرطاهر مظلومی و بابک نهرین.

نکته دست و پاگیر در اولین قسمت فصل سوم احترام بیش از حدی است که شرکت‌کننده‌ها به حمید لولایی به عنوان بازیگر پیشکسوت ابراز می‌کنند و این فضا را کمی مطنطن ساخته است. در قسمت اول که خوشبختانه گرم و خنده‌دار بود به شکل غیرمنتظره‌ای رضا استادی و بابک نهرین جلوه بهتری داشتند. منتظر قسمت دوم جوکر هستیم.

کدخبر: ۴۳۹۰۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر