کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۲۷۸
تاریخ خبر:

دردسر رونالدو و جورجینا در خانه ۲۱ میلیون دلاری

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی نتوانسته آشپز مناسبی برای خانه مجللش در پرتغال پیدا کند.

رونالدو خانه مجللی به قیمت ۲۱ میلیون دلار در پرتغال خریده و قرار است پس از پایان دوران فوتبالش به همراه همسر و فرزندانش در آن اقامت داشته باشد.

آن‌ها به دنبال تکمیل کادر خدماتی این خانه هستند تا هر زمان که خواستند بتوانند با خیالی آسوده در آن سکونت داشته باشند و حالا با مشکلی جدی مواجه شده‌اند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که این بازیکن پرتغالی، همسر و فرزندانش علاقه زیادی به خوراکی‌ها و غذاهای لذیذ پرتغالی و در عین حال سوشی دارند و همین در زمینه یافتن سرآشپز مناسب برای آن‌ها دردسرساز شده است.

این در حالی است که آن‌ها آماده هستند تا دستمزدی نزدیک به ۶۵۰۰ یورو به این سرآشپز خصوصی پرداخت کنند اما هنوز هیچ کسی را پیدا نکرده‌اند که بتواند سوشی را به خوشمزگی غذاهای پرتغالی درست کند و در هر دو زمینه مهارت کافی را داشته باشد.

با این حال آنها عجله‌ای برای پیدا کردن گزینه مدنظرشان ندارند چون قرارداد رونالدو با باشگاه النصر عربستان دو ساله است و او و خانواده‌اش قرار است در دو سال آینده در اکثر مواقع در این کشور حضور داشته باشند اما جست‌وجوی آن‌ها در کشور پرتغال همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوانند آشپز خصوصی مدنظرشان را استخدام کنند.

کدخبر: ۵۰۰۲۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1587477410

    وایییی چه دردسری… اسکلمون کردینا