کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۹۲۸۶
تاریخ خبر:

دردسرهای یک خوشحالی منحصربه‌فرد

روزنامه هفت صبح | انتخابات مجلس در شهرهایی که انتخابات به دور دوم کشیده بود و نامزدها نتوانسته بودند به تنهایی حد نصاب لازم را به دست بیاورند، چند روز پیش داشت در بی‌حاشیه‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شد که یک ویدئو کاری کرد اسم نامزد پیروز شهرستان لنجان از شهرهای استان اصفهان سر زبان‌ها بیفتد.

در این ویدئو یک روحانی با خوشحالی تمام می‌پرد و مرد دیگری را بغل می‌کند. در همان ساعت‌های اولیه گفته شد که این روحانی، نامزد برنده شهر لنجان است و ویدئو هم خوشحالی او را از پیروزی نشان می‌دهد. فیلم به سرعت در شبکه‌های مجازی دست به دست شد و حتی یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی هم به آن پرداخت اما کمی بعد مشخص شد که مرد خوشحال نامزد پیروز لنجان و نماینده فعلی این شهر یعنی حسین رجایی نبوده بلکه یکی از فعالان ستاد او بوده که از نتیجه آرا خوشحال شده است. او که در گفت‌وگو با هفت صبح خودش را حاج آقا هاشمی معرفی می‌کند از حاشیه‌هایی می‌گوید که بعد از این اتفاق پیش آمد.

*** اصلا چرا اینقدر خوشحال شدید؟
از آنجایی که ما سه دوره است برای ورود آقای رجایی به مجلس تلاش می‌کنیم، رسیدن خبر رای آوردن ایشان خیلی ما را خوشحال کرد. از طرفی به نظر من آقای رجایی گزینه خوبی برای نمایندگی شهر ما در مجلس است و واقعا از این اتفاق خوشحال بودم، مثل تمام کسانی که در ستاد یک نامزد انتخابات فعالیت می‌کنند و بعد می‌بینند که مردم به آنها و نامزدی که به نظرشان مناسب است اعتماد کرده‌اند.

*** شکل خوشحالی شما هم برای خیلی‌ها عجیب بود.
(می‌خندد) بله، خب من ورزشکار هستم، درست است که لباس روحانیت دارم اما ورزش هم می‌کنم و در این زمینه فعالیت زیادی دارم از طرفی خیلی هم پر جنب و جوش هستم و همه کسانی که من را می‌شناسند این را می‌دانند برای همین وقتی خبر را شنیدیم خوشحالی‌ام به این شکل بروز پیدا کرد.

*** نظر اطرافیانتان چه بود؟
این اتفاق در یک جمع خصوصی افتاده بود و توقع نداشتیم که منتشر شود وقتی هم که شد، راستش نظرها مختلف بود؛ اول خیلی‌ها گفتند چه ایرادی دارد این هم یک جور خوشحال است، بعضی ها هم گفتند که در شأن لباس روحانیت نبوده، عده دیگری گفتند روحانی‌ها هم مثل مردم عادی ممکن است از خوشحالی در پوست خودشان نگنجند و…

اما وقتی که سوءاستفاده‌هایی شد و عده‌ای گفتند این فرد خود نامزد برنده بوده و شبکه‌های خارجی هم نشان دادند و دروغ گفتند ناراحتی‌هایی پیش آمد البته نه در حدی که مشکلی درست شود. به هر حال عده‌ای کلا دنبال سوء استفاده هستند.

*** نظر خود آقای رجایی نماینده منتخب شهر لنجان چه بود؟
راستش من با ایشان هنوز حرف نزده‌ام، بعضی‌ها فکر می‌کنند چون ما خیلی نزدیکیم اینقدر خوشحال شده‌ام اما اینطور نیست من با وجود گذشت چند روز اصلا ایشان را ندیده‌ام.

کدخبر: ۳۴۹۲۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر