کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۴۹۷۶
تاریخ خبر:

دردسرهای مصاحبه امام جمعه اسالم

اعتمادآنلاین نوشت: گفت‌وگو با امام‌جمعه اسالم که در آن نام برخی بازیگران آمریکایی چون جنیفر لوپز آورده شده، حواشی گسترده‌ای داشته و با واکنش‌های مختلفی از سوی فعالان سیاسی، فضای مجازی و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج کشور روبه‌رو شده است.

امام‌جمعه اسالم در بخش دیگری از این گفتگو درباره نحوه پوشش زنان در کشور می‌گوید: در خیابان‌های کشورمان هر روز از این جشنواره‌ها می‌بینیم. صد تا جنیفر می‌بینیم، صد تا تیلور سوئیفت می‌بینیم، صد تا نیکی میناژ می‌بینیم. اینها همه در خیابان مانور می‌دهند. خب چه خبر است اینجا؟!

برخی این موضوع را مورد توجه قرار داده‌اند که چرا امام‌جمعه باید افرادی مانند جنیفر لوپز، تیلور سوئیفت و نیکی میناژ را بشناسد؟

در مقابل این دیدگاه‌ها البته برخی از کاربران فضای مجازی با امام‌جمعه اسلام همراهی کرده و تاکید دارند اگر قرار است امامان جمعه بتوانند تاثیری بر جوانان ایران بگذارند، باید نسبت به فکر و اندیشه آنها آگاهی داشته باشند. چطور امام‌جمعه‌ای می‌خواهد بر جوانان تاثیر بگذارد، اما نمی‌داند دنیای آنها چیست و چه علاقه‌مندی‌هایی دارند. این موضوع به اعتقاد آنها نکته فاصله جوانان از دین است. برخی هم انتقادهای خود را بر این موضوع متمرکز کرده‌اند که امام‌جمعه اسالم با نام بردن از خواننده‌های آمریکایی زنان ایران را با آنها مقایسه کرده و این در شأن زنان ایرانی نیست.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، یکی از مهم‌ترین منتقدانِ مصاحبه امام‌جمعه اسالم است. او در توییتر خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشته است:امام جمعه یکی از شهرهای گیلان اسامی خواننده و هنرپیشه و مدل‌های زن آمریکایی رو نام برده که به والله من در عمرم نشنیده بودم و نمی‌شناختم‌اشان! به ایشان توصیه نمی‌کنم! کامنت‌های مردمی مصاحبه‌اش را بخواند!!

احمد زیدآبادی، فعال رسانه‌ای، در واکنش به این موضوع طی یادداشتی کوتاهی نوشت: ظاهراً وقتی یک امام‌جمعه جوان می‌خواهد جذاب‌تر از هم‌سلکان خود ظاهر شود، گویی راه بهتری جز نام بردن از رقصنده‌های زن آمریکایی نمی‌شناسد! آخر شیخ! تو فکر نکردی با ردیف کردن این اسامی مخاطبان بپرسند کجا و چگونه با پوشش و رفتار و سکنات این افراد آشنا شده‌ای که مشابه‌شان را در خیابان‌های ایران تشخیص می‌دهی؟

کدخبر: ۲۸۴۹۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arash11

    حالا خوبه نگفته جی لو???

  • _user_1560749078

    آقای احمد زیدآبادی، فعال رسانه‌ای محترم، والا چی بگم آخه. شاید ….!!!