کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۲۰۱
تاریخ خبر:

فرهاد مجیدی و الکس نوری؛ دوئل با تفنگ خالی

در روزی که پرسپولیس برای رفتن به جمع چهار تیم برتر آسیا تلاش می‌کند، استقلالی‌ها هنوز باید از این طرف و آنطرف شایعه‌هایی درباره سرمربی فصل بعدشان بشنوند. مرور صفحه ورزشی خبرگزاری‌ها آنها را به دو گزینه می‌رساند؛ یکی فرهاد مجیدی که گفته‌اند وزیر ورزش خواستار بازگشتش شده و دیگر الکس نوری. آخرین خبرها حاکی از این است که
برای جذب مربی دو رگه آلمانی- ایرانی، ۵۰درصد رضایت باشگاه وجود دارد و فقط ۵۰درصد رضایت طرف مقابل باقی مانده است. نوری هم برای استقلالی‌ها شرط گذاشته که قرارداد دلاری باشد. به عنوان هوادار اسقلال حق دارید احساس کنید سرکارید و با دو طرف دارند با تفنگ خالی شما دوئل می‌کنند؟ بیایید دوتا شایعه امروز را مرور کنیم:

خبرآنلاین می‌نویسد خبرهای رسیده از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد فرهاد مجیدی به زودی قرارداد جدیدی با آبی‌ها امضا خواهد کرد. در حال حاضر استقلال گزینه ای جز او ندارد و اعضای هیات مدیره به این جمع بندی رسیده اند هر چه زودتر فرهاد را برگردانند. با جدایی سعادتمند از استقلال راه این همکاری دوباره هموار خواهد بود. مجیدی با سعادتمند مشکل داشت و به همین خاطر از استقلال رفت ولی مدیرعامل آبی ها با مصاحبه ای که اخیرا انجام داد، جدایی خود را از باشگاه قطعی کرد. البته از لحظه ای که مصاحبه او منتشر شد عده ای معتقد بودند این مصاحبه برای رفتن است و سعادتمند فهمیده دیگر در راس مدیریت باشگاه جایی ندارد.

ظاهرا بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال کاملا جدی است. با توجه به اتفاقاتی که در این باشگاه افتاده، او گزینه اول نیمکت آبی‌هاست. در همین حال روزنامه جام جم هم امروز در گزارشی فاش کرد مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به مدیران این باشگاه اعلام کرده فرهاد مجیدی را بازگردانند. گویا او دو روز پیش چنین موضوعی را مطرح کرده است. بی شک وزیر ورزش از برکناری سعادتمند در هیات مدیره استقلال هم با خبر بود چراکه می دانست با حضور او، مجیدی به استقلال بازنمی گردد!

اسم فرهاد مجیدی در حالی دوباره روی زبان استقلالی‌ها افتاده که از آن طرف می‌گویند مذاکره با الکس نوری هم دنبال می‌شود.

خبرگزاری مهر می‌نویسد: تصمیم گیری نهایی در خصوص الکساندر نوری و حضور احتمالی وی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال، منوط به تایید هیات مدیره این باشگاه است. این خبرگزاری از الکساندر نوری مربی دو رگه ایرانی-آلمانی به عنوان گزینه اصلی هدایت آبی پوشان در فصل آتی یاد می‌کند و می‌نویسد: احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال روز گذشته پیشنهاد خود مبنی بر انتخاب الکس نوری به همراه گزارشی از روند مذاکرات و توافق با این سرمربی را به منظور بررسی و تصمیم گیری نهایی به هیات مدیره ارائه کرد تا در این خصوص تصمیم نهایی در هیات مدیره گرفته شود.

در صورت تصویب هیات مدیره آبی‌ها، این امکان وجود دارد که توافق آنها با الکس نوری نهایی شده و بتوان او را سرمربی آبی‌ها در لیگ بیستم دانست.

نوری سابقه سرمربیگری در تیم‌های هرتابرلین و وردربرمن آلمان را هم در کارنامه دارد.

کدخبر: ۳۵۲۲۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر