کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۶۶۴۷
تاریخ خبر:

درخواست لاله اسکندری درباره فوت یک بازیگر

خبرآنلاین: در واکنش به درگذشت کریم اکبری مبارکه که گفته می‌شود بر سر صحنه فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی به بیماری کرونا مبتلا شده است، لاله اسکندری در صفحه شخصی‌اش درباره این اتفاق تلخ نوشت.

لاله اسکندری بازیگر سریال «جشن سربرون» که در زمان فیلمبرداری این سریال به بیماری کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد با انتشار پستی اینستاگرامی به درگذشت کریم اکبری مبارکه که در این سریال با هم همکاری داشتند اینطور واکنش نشان داد:

«آقای مبارکه عزیز…انسان شریف….بازیگر بی حاشیه….چه مظلومانه از میان ما رفتید

با احساس مسئولیتی که داشتید برای این که کار گروه لنگ نماند با وجود ضعفی که داشتید جلوی دوربین رفتید…. و گفتید دخترم باید در این حرفه صبوری کنید…. و این شد نتیجه صبوری شما…. و حسرت و افسوسی که بر دل همه گذاشتید…. جایتان تا همیشه سبز خواهد ماند….

روزهای سیاه کرونا رکورد می‌زند و روزانه بالغ بر ۴۰۰ نفر ازهموطنانمان جان خود را از دست می دهند. خیلی از مشاغل تعطیل شده است اما ظاهرا سینما و تلویزیون جزو شغل ها به حساب نمی آیند و من و همکارانم در بدترین شرایط باید در صحنه حضور داشته باشیم‌…… چرا نهادهای مربوطه به این اتفاقات ورود نمی‌کنند تا حداقل برای مدتی تولید پروژه ها را متوقف کنند… آیا حتما باید جان عزیز همکار دیگری گرفته شود تا متوجه بحرانی بودن شرایط شویم!!»

کدخبر: ۳۵۶۶۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر