کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۷۲۲
تاریخ خبر:

درخواست از طارمی: پیراهنت را برای درمان پسرم حراج کن!

تیم فوتبال پورتو شب گذشته کار خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با دیدار برابر ماریتیمو آغاز کرد و با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ برنده از زمین خارج شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت در این بازی دو بار و در دقایق ۱۲ و ۴۲ (گل‌های اول و سوم) گلزنی کرد تا نقش اول تیمش را در این پیروزی پرگل به نام خود کند.

در پایان این بازی، توئیتر باشگاه پورتو اقدام به انتشار بخشی از مصاحبه مهدی طارمی کرد. در زیر این توییت، پیام یکی از هواداران پورتو که درخواستی را از طارمی مطرح کرده است، جلب توجه می‌کند. «نلسون فریرا» که ظاهراً یکی از هواداران تیم پورتو است و پسری دارای معلولیت دارد، از مهاجم ایران درخواست کرده است تا برای تأمین هزینه‌های درمان پسرش به او کمک کند.

Mh

فریرا با انتشار تصویری از خود در کنار فرزندش در استادیوم دراگائو پورتو نوشت: «طارمی آیا می‌توانید برای کمک به پرداخت هزینه‌های درمانی پسرم فیلیپه فریرا که پسر خاصی است و نمی بیند، حرف نمی‌کند و راه نمی‌رود، پیراهن امضا شده خود را به حراج بگذارید؟» طارمی فعلاً واکنشی به این توییت نداشته است و مشخص نیست که به درخواست این هوادار پاسخ مثبت بدهد یا نه.

کدخبر: ۴۷۱۷۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1629286088

    خیالت راحت باشه داداش این کار رو می‌کنه مرام و معرفت یکی از ویژگی های بارز شخصیت ی ایرانی هاست