کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۳۴۰۷
تاریخ خبر:

درخشش مهین‌ترابی و ستاره شدن دوباره ‌انصاریان

روزنامه هفت صبح، مرجان فاطمی | آخر هفته گذشته مصاحبه‌ شهاب حسینی با رضا صادقی و علی انصاریان در «همرفیق» و مصاحبه‌ مهران مدیری با مهرانه مهین‌ترابی در «دورهمی» جزو پربازدیدترین ویدئوهایی بودند که در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شدند.«همرفیق» این هفته برای یادبود زنده‌یاد علی انصاریان به‌صورت رایگان بارگذاری شد و در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب‌های فراوانی داشت.

از طرف دیگر مصاحبه‌ مهران مدیری با مهرانه مهین‌ترابی هم از آن جهت که بازیگر کم‌پیدایی است و معمولا میلی به مصاحبه و حضور در برنامه‌های تلویزیونی ندارد حسابی به چشم آمد.در این گزارش مروری خواهیم داشت بر مهم‌ترین بخش‌هایی از این مصاحبه‌ها که بیشتر از سایر بخش‌ها به چشم آمده‌اند و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند.

*** بالای ۲میلیون بازدید
از میزان بازدید گفت‌وگوی شهاب حسینی با رضا صادقی و علی انصاریان هنوز آماری به شکل رسمی از سوی « نماوا» اعلام نشده است،اما از روی تعداد ویوهای صفحات اینستاگرامی که بخش‌هایی از این قسمت را بازنشر داده‌اند تا حدودی می‌توان به میزان استقبال عجیب‌وغریب مخاطبان از آن پی برد.ویدئوهای مربوط به این مصاحبه در صفحه‌ «همرفیق» نزدیک به ۴۰۰هزار بازدید داشته است.

میزان بازدید ویدئوهای مربوط به این برنامه،در صفحه اینستاگرام نماوا، بالای ۲۰۰هزار بوده و رضا صادقی در صفحه‌ شخصی خودش بخشی از این ویدئو را بارگذاری کرده و بیشتر از ۲میلیون نفر از آن بازدید کرده‌اند.در صفحه اینستاگرام سینما دیلی حدود ۱۳۰هزار بار دیده شده و برخی صفحات مربوط به حواشی هنرمندان هم هرکدام از ویدئوهای منتشر شده از این برنامه بین ۵۰ تا ۲۰۰هزار بازدید داشته‌اند.

*** استقبال ویژه از دورهمی
میزان بازدیدهای ویدئوهای مصاحبه‌ مهران مدیری با مهرانه مهین‌ترابی طبیعتا قابل مقایسه با مصاحبه‌ «همرفیق» نیست اما این قسمت از «دورهمی» در تلوبیون حدود ۱۰هزار بازدید داشته است.بازدید بخش‌هایی از گفت‌وگوی مدیری با مهین‌ترابی به ۲۰هزار هم رسیده است.

در صفحات اینستاگرام هم میزان بازدید بخش‌هایی از مصاحبه که به دلایل ازدواج نکردن مهین‌ترابی برمی‌گردد و بخش مربوط به احساسش در زندگی و خوشبختی از ته قلبش حدود ۷۰هزار بازدید داشته است.خیلی از کاربران هم بخش‌های مختلف از صحبت‌هایش درباره زندگی را در پست‌هایی مجزا به اشتراک گذاشته‌اند.

*** خاطره‌بازی با انصاریان
از میان ویدئوهای کوتاهی که از حضور علی انصاریان و رضا صادقی در «همرفیق» منتشر شده، ویدئویی که به بخش ورود او به برنامه اختصاص دارد و موسیقی حزن‌انگیزی که با صدای رضا صادقی روی آن گذاشته شده بیشتر از همه بازدید دارد.خاطره‌ علی انصاریان از رنوی شهاب حسینی و خاطره‌ رضا صادقی از شلوار پاره‌ انصاریان هم جزو شادترین و پرخند‌ه‌ترین بخش‌های این مصاحبه بود.

این دو ویدئو هم بارها در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده است.علاقه‌ علی انصاریان به فصل اول سریال «شهرزاد» و واقعیتی که شهاب حسینی از ساخته شدن فصل دو و سه‌ این سریال فاش کرد هم جزو پربازدیدترین‌ها بود.

این بخش با تیتر «انتقادات صریح شهاب حسینی از ساخت فصل دو و سه شهرزاد» یا «بعد از موفقیت فصل یک، دندان‌ها تیز شد» در سایت‌ها و کانا‌ل‌های خبری هم دست‌به‌دست شد.یکی دیگر از ویدئوهای پربازدید برنامه این هفته «همرفیق» جایی است که شهاب حسینی هدیه‌ای از طرف رضا صادقی به علی انصاریان می‌دهد و خود صادقی هم از معرفت و رفاقت او صحبت به میان می‌آورد.

*** خنده و گریه توامان
برای هرکدام از این ویدئوها نظرات مختلفی به اشتراک گذاشته شده.بخش مهمی از نظرات ویدئوهای «همرفیق» درباره‌ غم از دست رفتن انصاریان است. برخی نوشته‌اند که با تماشای این قسمت همزمان خندیده‌اند و اشک ریخته‌اند.بعضی نوشته‌اند کی فکرش را می‌کرد با خنده‌هایش اشکمان را دربیاورد؟بعضی‌ها زیر پستی که انصاریان در خواندن آهنگ «وایسا دنیا من می‌خوام پیاده شم» با صادقی همراهی کرده است نوشته‌اند:«دنیا ایستاد تا علی پیاده شود» یا «چه وقت پیاده شدن بود؟» و …

*** انتقاد از سوالات شخصی
مهم‌ترین بخش‌های مصاحبه‌ مهرانه مهین‌ترابی به توضیحاتش درباره‌ ازدواج نکردن و دلایلش برای دوری از مصاحبه و سن و سالش برمی‌گردد.این بخش‌ها نظرات مختلفی هم داشته است.اکثر مخاطبان درباره‌ صحبت‌های شیرین مهین‌ترابی صحبت کرده‌اند.

خیلی‌ها به این سوال مدیری درباره‌ زندگی شخصی مهمان‌هایش خرده گرفته‌اند و نوشته‌اند که وقتی مهمانی با این سطح سواد و پختگی را دعوت می‌کند چرا باید از او درباره ازدواجش بپرسد؟ بعضی‌ها نوشته‌اند که به نظرشان در «خانه سبز» هم خودش را بازی می‌کرده و ادا در نمی‌آورده، بعضی دیگر نوشته‌اند کاش زمان برنامه بیشتر بود و مدیری سوالات بیشتر و مهم‌تری از مهین‌ترابی پرسیده بود و …

کدخبر: ۳۷۳۴۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر