کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۶۲۳۲
تاریخ خبر:

درحاشیه شکست غیرمنتظره پرسپولیس از الوحده

روزنامه هفت صبح، کمال بردبار | ‌چهار بازی چهار برد شکست حریف هندی با چهار گل،‌متخصص کامبک،‌ برنده نیمه مربی‌ها…همه این توصیفات و تشریحات زهر خودشان را از همان ترکیبی که وارد زمین شد نشان داد؛ وقتی گل‌محمدی هر دو بازیگردان خود یعنی عالیشاه و نوراللهی را بیرون زمین گذاشته بود و تیمش با گردنی برافراشته و سینه ستبر به زمین آمد تا حریف اماراتی را ملاقات کند.

تنها ۴ دقیقه لازم بود تا در هوای شرجی و مرطوب ۳۰درجه که احساس واقعی آن ۳۶ درجه بود پرسپولیس بفهمد که به زمین سفت رسیده است.وقتی مهاجم اهل اسلوونی الوحده پس از یک‌سری پاسکاری فانتزی روی خط طولی زمین بیرون هجده قدم و در سمت چپ دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد و مثل چاقو در کره داغ فرو رفت و فرو رفت و بازیکنان پرسپولیس چون اشرافی‌های تازه از خواب پاشده از کنارش عبور می‌کردند به‌خصوص سید جلال حسینی که اصلا مشخص نشد واکنش دفاعی‌اش دقیقا چیست.

بازیکن بلند قامت حریف قدم‌زنان تا داخل شش قدم رفت و آنجا با شوتی سنگین طاق دروازه حامد لک را فرو ریخت.بعد از آن پرسپولیس حمله‌ور شد؟‌نه. نشد! کل نیمه اول پرسپولیس همچون خواب‌زده‌ها در زمین حرکت می‌کردند.رطوبت هوا و خشونت حریف آنها را به بازیکنانی کم اثر بدل کرده بود و باید از حامد لک سپاسگزار باشند که یکبار ضربه فنی و از راه بسیار دور عمر خریبین را از زیر طاق دروازه پرسپولیس بیرون کشید.در این نیمه فقط ترابی و امیری بودند که در اندازه‌های اسم خودشان بازی می‌کردند.

نیمه دوم گل محمدی پرسپولیس را تغییر داد.عالیشاه و نوراللهی و شیری به زمین آمدند تا پرسپولیس هجومی‌تر بازی کند.حاصل این حملات یک ضربه سنگین احسان پهلوان روی تیر افقی دروازه بود.حریف حساب شده بازی می‌کرد و با خشونت بازیکنان تکنیکی پرسپولیس را از کار انداخت.

بی‌حالی عجیب نوراللهی زور خط هافبک پرسپولیس را گرفته بود.در این میان شیری هم یک پاس فوق طلایی ترابی را با بی‌دقتی هدر داد تا اعصاب پرسپولیسی‌ها بیشتر به هم بریزد. ۱۵دقیقه انتهایی به احسان عبدی اختصاص داشت تا همان نمایش‌های خاص خود را ارائه دهد. یک تک‌به‌تک از زاویه بسته را به دروازه‌بان حریف داد و یک سانتر عالی را با خودخواهی به آسمان زد و…

این شکست موقعیت پرسپولیس را چندان به خطر نیانداخت. آنها همچنان با ۱۲ امتیاز صدرنشین هستند و بعید است جایگاه خود را از دست بدهند.مگر اینکه به الریان ببازند.اما این شکست نشان داد که آنها آن غول شکست‌ناپذیری که فکر می‌کنند نیستند.اما خب فوتبال است دیگر. همین دو روز پیش هم الهلال از نماینده تاجیکستان چهار گل خورده بود…

کدخبر: ۳۸۶۲۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر