کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۵۶۵۷
تاریخ خبر:

درباره والیبال و کرونا و هفت‌صبح و مدیری

روزنامه هفت صبح | یک: ‌ یکی از مخاطبان روزنامه پرسیده که چرا هفته پیش ویژه آخر هفته نداشتیم. عید غدیر پنجشنبه بود و باید طبق سنت مالوف شماره چهارشنبه را به سبک آخر هفته می‌بستیم ولی خب این کار را نکردیم و یک شماره عادی منتشر کردیم. برایتان بگویم که هفته پیش مرتضی کلیلی مسئول صفحه ۱۵ سومین هفته مرخصی به خاطر کرونا را از سر می‌گذراند.دو هفته اول از او بی‌بهره بودیم اما از هفته پیش در حال دورکاری است.امیدواریم زودتر بهبود پیدا کند.

در حال خوشحالی از بهبود تقریبی مرتضی بودیم که خبر آمد شهاب جعفر نژاد مبتلا به کرونا شده و خب هفته پیش کمیک‌های او را نداشتیم. او هم خدارا شکر در حال طی کردن روند بهبودی است. خشایار پروانه مسئول صفحه هشت و همینطور صفحه سخت باشگاه مشتزنی به یک مسافرت طولانی خارج از کشور رفته است،‌ علی رستگار از گزارشگرهای کهنه کار ما که دو صفحه گزیده فضای مجازی در آخرهفته‌ها را هم تهیه می‌کند هفته پیش مراسم ازدواجش بود و او را در تحریریه نداشتیم(هنوز هم نداریم!).

مهسا مژدهی خبرنگار حوزه سیاسی و دیپلماسی درگیر کرونا به شکل غیرمستقیم شده بود و هفته پیش مرخصی داشت. یکی از نزدیکانش مبتلا شد بود و مهسا هم گرفتار. می‌بینید؟‌در شرایط بسیار سختی در دو هفته گذشته قرار داشتیم که امیدواریم کم‌کم از این شرایط بحرانی خارج بشویم.سعی کردیم با تلاش گروهی از نیروهایمان در بخش‌های مختلف این مشکلات را شما متوجه نشوید اما خب تهیه شماره آخر در چنین شرایطی کار طاقت فرسایی بود.

دو: والیبالیست‌ها به ژاپن باختند و اوت شدند. پیش‌بینی‌اش را کرده بودیم. دیروز به سختی دنبال پیدا کردن خبرهای مثبت بودیم اما خدا شاهد است هیچ چیزی پیدا نکردیم. یعنی اصولگراها و اصلاح‌طلبان کلا بخش شادکردن مردم را از ذهنشان خالی کرده‌اند و یا در پوزیشن انفعال فرو رفته‌اند یا همچون پدران سختگیر در حال ادب کردن و تمشیت کردن مردم هستند تا از راه راست خارج نشوند.

دلمان را صاف می‌کنیم و به امید یک خبر خوب یک خبر باحال یک خبری که مردم ما،‌توده‌های مردم را شاد کند و به طرب وادارد روزگار را می‌گذرانیم. در حال دلداری دادن به خود بودیم و سعی می‌کردیم چهره‌های عبوس طراحان طرح صیانت را (از کوچک و بزرگ) فراموش کنیم که نامه دکتر نمکی را خواندیم که خواهان دو هفته تعطیلی کل ایران برای جلوگیری از آمار روبه تزاید کرونا شده بود.

سه: به شکل اتفاقی چندتا از برنامه‌های دورهمی را نگاه می‌کردم و به این نتیجه رسیدم که مدیری چقدر خوب گفت‌وگو می‌کند. الان رسم است که مدیری را زیر انتقاد بگیریم به‌خصوص پس از گاف‌هایی که در مسابقه دورهمی داده است اما به عنوان یک مصاحبه‌کننده و گفت‌وگوکننده چقدر کارش خوب است.سوالاتش را در یک یا دو جمله بیان می‌کند،‌بدیهیات را تکرار نمی‌کند و با دقت به حرف مهمان خود گوش می‌دهد.همین خصوصیات ساده چقدر با ارزش هستند.

کدخبر: ۴۰۵۶۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر