کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۲۵۶۸
تاریخ خبر:

درباره نقش‌آفرینی‌های با‌کیفیت جشنواره امسال

روزنامه هفت صبح | ‌باید مورد بررسی قرار بگیرد که چرا در سینمای ما نسبت به مردم و کنش‌های جمعی مردمی اینقدر بی‌اعتمادی به وجود آمده است.در شیشلیک با یک‌سری جماعت کم فکر و حتی ابله روبه‌روییم،‌در بی همه چیز مردم توده‌هایی طماع و نانجیب هستند که برای پول حتی حاضر به مشارکت در قتلی جمعی هستند و در ابلق مردم حاشیه‌نشین جماعتی ترسو هستند که ترجیح می‌دهند برای حفظ معیشت اقتصادی‌شان ‌در مقابل تعدی به خانواده‌هایشان سکوت کنند. هر سه فیلم از فیلم‌های مهم امسال محسوب می‌شوند.

* رضا عطاران در دو فیلم شیشلیک و روشن نقش دو پدر را ایفا می‌کند که در هر دو فیلم دخترکی شش یا هفت ساله دارد.در هر دو فیلم او در تکاپوست تا برای دخترش شرایط اقتصادی بهتری ایجاد کند و در هر دو فیلم درگیر مشکلات بیرونی و جامعه اطرافش می‌شود. جدا از خوب و بد این دو فیلم احیای نقش پدر در سینمای ایران جالب توجه است.

* کوتاه بگویم که الناز شاکردوست در ابلق و تی تی،‌هدیه تهرانی در بی همه چیز، باران کوثری در بی‌همه چیز،‌ رضا عطاران در شیشلیک و روشن،‌سیامک انصاری در روشن،‌ بهرام رادان در ابلق،‌ فرهاد اصلانی در ستاره بازی،‌ فرهاد قائمیان در مصلحت،‌نازنین فراهانی در مصلحت،‌ هوتن شکیبا در ابلق،‌ پارسا پیروزفر در تی تی و پژمان جمشیدی در شیشلیک از بهترین نقش‌آفرینی‌های بازیگران در جشنواره امسال بوده‌اند.

کدخبر: ۳۷۲۵۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر