کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۷۷۴۵
تاریخ خبر:

درباره نامزد بازیگر مشهور سعودی در اینستاگرام

روزنامه هفت صبح | انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام الهام علی، بازیگر سعودی، باعث شد که برای نخستین بار مشخص شود که او با خالد صقر، یک بازیگر سعودی دیگر در شرف ازدواج است و به قولی این دو با همدیگر نامزد هستند. این موضوع در رسانه‌های عربی و به‌خصوص در عربستان سعودی بازتاب جالب توجهی داشته است.

الهام علی متولد سال ۱۹۸۵ است و در بحرین ساکن است. او کار خود را با یک برنامه به نام مکسرات در شبکه اول تلویزیون سعودی آغاز کرد و از سال ۲۰۱۳ وارد دنیای فیلم و سریال شد. خالد صقر اما پنج‌سالی از خانم الهام علی کوچکتر است و کار خود را در صنعت فیلم سعودی از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است.

جالب است بدانید که الهام علی در روزهای اخیر یک حاشیه سیاسی هم داشته است. ماجرا این است که شبکه ماهواره‌ای «MBC» عربستان سعودی روز سه‌شنبه اعلام کرد که پخش سریال «مخرج ۷» متوقف و از جمعه آینده، به جای این سریال، سریال کویتی «درب‌الزلق» پخش خواهد شد.

مسئولان این شبکه سعودی اما در توجیه این اقدام خود گفته‌اند که علت توقف این سریال، آماده‌نشدن سایر قسمت‌های آن به‌دلیل قرنطینه و شرایط کرونا است. تاکنون ۲۰قسمت از این سریال از این شبکه پربیننده در جهان عرب پخش شده است. اما کاربران عرب در فضای مجازی این ادعا را قبول نکردند و گفتند که علت توقف پخش سریال مخرج ۷ انتقاد از این سریال و عوامل اجرایی و بازیگران آن است.

این سریال به‌همراه سریال «ام هارون»(که اتفاقا الهام علی در آن سریال نیز بازی می‌کند) و از همین شبکه سعودی پخش می‌شود، در بخش‌‌هایی فلسطین را سرزمین اسرائیل معرفی می‌کند و شخصیت‌های آن از ضرورت برقراری روابط تجاری و عادی‌سازی روابط با اسرائیل سخن می‌گویند.

پخش این دو سریال، آن‌هم از شبکه معروف ام‌بی‌سی عربستان سعودی، انتقادات گسترده‌ای علیه این کشور و سازندگان آن به‌همراه داشته و منتقدان، ریاض را به تلاش برای تغییر افکار عمومی و آماده کردن زمینه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی متهم می‌کنند.

کدخبر: ۳۲۷۷۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر