کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۱۱۴
تاریخ خبر:

درباره مجردهای همیشگی مشهور هالیوود‌

روزنامه هفت صبح | ‌ یکی از حواشی همیشگی پیرامون سلبریتی‌ها و افراد مشهور، اخبار روابط خصوصی و احساسی آن‌هاست. دوستی‌ها و روابط مخفیانه، نامزدی‌ها و ازدواج‌ها، جدایی‌ها و طلاق‌های این افراد همیشه در صدر اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و در زمره مهمترین اخبار جهان قرار دارد که میلیون‌ها نگاه را به خود جلب می‌کند. برای مثال جدایی یک زوج مشهور از هم به مراتب از خبر زلزله، سیل یا آغاز و پایان جنگی در گوشه دیگری در جهان بازخورد بیشتری دارد.

علت اهمیت این اخبار کنجکاوی و مشارکت بی‌اندازه کاربران برای دنبال کردن این مسائل است و سبب می‌شود که اسپانسرها و حامیان مالی برای تبلیغات خود در پس و پیش این اخبار زرد صف ببندند و پول خوبی خرج کنند. در این بین سلبریتی‌هایی نیز هستند که نه تنها رسانه‌های زرد چندان عنایتی به آن‌ها ندارند بلکه در پاره‌ای از اوقات از آن‌ها و مسیری که برای‌ زندگی شخصی خود انتخاب کردند خشمگین و عصبانی هستند.

این دسته از سلبریتی‌ها به مجردان همیشگی مشهورند و هرچند شاید در زندگی خود روابطی را تجربه کرده‌اند و حتی ازدواج کردند و چندی بعد طلاق گرفته‌اند اما اصولا مجردند و چون از شاخه‌ای به شاخه دیگر نمی‌پرند، مورد توجه بنگاه‌های رسانه‌ای زرد نیستند. در این نوشته چند نفر از مجردان همیشگی مشهور را به شما معرفی می‌کنیم.

اما واتسون
اما واتسون از جمله بازیگرانی است که از نوجوانی و با سری فیلم‌های هری پاتر مشهور شد اما این شهرت مانع دستاوردهای بعدی زندگی او نشد و به رغم اینکه او در چند فیلم مشهور سینمایی نقش‌آفرینی کرده بود تصمیم گرفت رشته بازیگری را به صورت آکادمیک دنبال کند و در یکی از دانشکده‌های اقماری دانشگاه آکسفورد به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته بازیگری پرداخت. به گزارش مجله فوربز او در زمره گرانترین بازیگران تاریخ سینماست.

واتسون فعال حقوق زنان است و در حرکت‌های جمعی اعتراضی در این زمینه نیز شرکت می‌کند اما هیچکدام از این‌ها سبب نمی‌شود که او در تیررس دوربین شبکه‌های زرد قرار بگیرد و سوژه اخبار آن‌ها شود. واتسون یک مجرد همیشگی است و می‌گوید هیچگاه فکر نمی‌کرده که در زندگی با خودش تا این اندازه خوشبخت باشد که به هیچ شریک دیگری فکر نکند.

‌جنیفر آنیستون
دهه‌۹۰ سینما و تلویزیون آمریکا دهه عرض اندام جنیفر آنیستون بود. او چند سال پیاپی به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب می‌شد، به علاوه چند سال نیز به عنوان‌ گران‌ترین بازیگر زن سال سینمای آمریکا مطرح بود که حضورش منجر به پرفروش‌ شدن فیلم‌ها در گیشه‌ها می‌شد. فیلم‌هایی که آنیستون در دهه ۹۰ بازی کرد روی هم رفته ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه‌ها فروخت.

همچنین او به مدت ۱۰ سال با سریال دوستان یا همان فرندز نظر بینندگان تلویزیون آمریکا و جهان را به خود جلب کرد. علاوه بر تمام این‌ها او در پایان دهه ۹۰ و در سال ۲۰۰۰ با برد پیت، بازیگر مشهور هالیوود ازدواج کرد تا بیش از پیش زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار بگیرد. ماجرای عدم تمایل آنیستون به بچه‌دار شدن سبب شد بین او و پیت اختلاف به وجود بیاید و این اختلاف منجر به خیانت برد پیت به آنیستون با آنجلینا جولی شد.

اتفاقی که در ادامه به ازدواج و بچه‌دار شدن آن دو انجامید و سبب شد تا آنیستون تا همیشه نسبت به مردان بد دل شود و نتواند خیلی به آن‌ها اعتماد کند و نزدیک شود. به همین دلیل بعد از این اتفاق تنها یک بار ازدواج کرد که آن هم به طلاق انجامید. آنیستون در واکنش به این روش و تصمیم خود، در سال ۲۰۱۶ در هافینگتون پست مطلبی نوشت که در آن خطاب به طرفداران خود گفته بود «همه ما کامل و بی نقصیم، با یا بدون همسر، با یا بدون بچه، تنهای تنهای تنها و کاملِ کاملِ کامل.»

‌امیلیا کلارک
مادر اژدهایان لقبی است که کلارک با خود از میان افت و خیزهای سریال «بازی تاج و تخت» به غنیمت آورد. او نقش اصلی پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی تاریخ تا پیش از پخش سریال «بازی مرکب» بود و در سال ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به عنوان زیباترین و جذاب‌ترین زن جهان انتخاب شد. همه این مواد اولیه یعنی فرصت مناسبی برای نشریات زرد که با دنبال کردن روابط خصوصی او، نگاه میلیون‌ها نفر را به خود جلب کنند اما خبر بد برای آن‌ها اینکه کلارک نیز عضو باشگاه مجردان همیشگی است.

کلارک که دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی است و علاقه ویژه‌ای به شعر از جمله شعر فارسی دارد درباره تصمیم خود برای مجرد بودن این‌گونه اظهار نظر کرده است که «اگرچه ما نیز به تاسی از طبیعت رسالتی بر دوش داریم که قبل از مرگ با تجربه زایش مواجه شویم تا ادامه و امتداد داشته باشیم و با این دستاویز هرگز میرا نباشیم اما هنوز تصمیم دارم که برخلاف چرخ طبیعت بچرخم و در خلوتم تنها و در تقدیر بی‌وارث باشم.»

‌شارلیز ترون
با مرور زندگی شخصی ترون در ۱۱سال گذشته تنها به ۶ ماه در سال ۲۰۱۵ برمی‌خوریم که او و شان پن، بازیگر و کارگردان مشهور آمریکا با هم نامزد کردند. می‌توان با قاطعیت گفت که او در تمامی زمان‌های دیگر مجرد بوده است. ترون از جمله اعضای باشگاه مجردان همیشگی است که بر روی این مسئله با کسی شوخی ندارد و برخی اوقات که او مهمان برنامه‌های مختلف تلویزیونی است و مجری از او درباره روابط شخصی‌اش سوال می‌پرسد با پاسخ قاطع ترون مواجه می‌شود که می‌گوید چند سال است که مجرد است و نه قصدی و نه علاقه‌ای برای بر هم زدن این تنهایی خود خواسته دارد.

شواهد و قرائن حاکی از آن است که ترون از تشکیل خانواده بدش نمی‌آید چرا که سال‌های سال است که دو دختر را به فرزندی قبول کرده و در حال نگهداری و انجام وظایف مادری برای آن‌هاست. اینطور که پیداست ترون نیز چندان دل خوشی از مردان و تمایلی برای شروع زندگی مشترک ندارد. ترون می‌گوید این حقیقت زندگی اوست که نمی‌خواهد هرگز ازدواج کند و زندگی خود را با مردی شریک شود و اگر هر کسی بر مبنای حقیقت زندگی خود قدم بردارد هرگز غمگین و آزرده خاطر نخواهد شد.

کدخبر: ۴۲۶۱۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر