کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۴۷۶۳
تاریخ خبر:

درباره فیلم جدید و پرفروش تارانتینو

روزنامه هفت صبح | فیلم جدید کوئنتین تارانتینو چهارمین فیلم او شد که فروشش در آمریکا از مرز ۱۰۰میلیون دلار عبور کرد. به گزارش مهر به نقل از اسکرین، «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته جدید کوئنتین تارانتینو در سومین آخر هفته اکرانش موفق شد تا آمار فروشش در آمریکا را فراتر از ۱۰۰ میلیون دلار ببرد.

به این ترتیب این چهارمین فیلم تارانتینو است که چنین موقعیتی را به دست آورده است. البته این فیلم در سومین آخر هفته اکرانش با کاهش فروش ۴۲درصدی روبه‌رو شد و ۱۱.۶میلیون دلار فروش را در این هفته ثبت کرد تا در مجموع ۱۰۰.۳ میلیون دلار فروخته باشد.
این فیلم با این فروش پنجمین فیلم در رده پرفروش‌های هفته در آمریکای شمالی شد و به عنوان سومین فیلم پرفروش تارانتینو پس از «جانگوی از بند رها شده» با فروش ۱۶۲.۸میلیون در همین بازه زمانی، «لعنتی‌های بی‌آبرو» با فروش ۱۲۰.۵میلیون دلار و «داستان عامه پسند» با فروش ۱۰۷.۹میلیون دلار ایستاد.

در همین حال «هابز و شاو» برای دومین هفته فیلم شماره یک فهرست فروش در آمریکا شد و ۲۵.۴میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروشش به ۱۰۸.۵میلیون دلار برسد.«داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» که گی‌یرمو دل تورو تهیه‌کننده‌اش بوده نیز با فروش ۲۰.۸میلیون دلار از فروش در ۳۱۳۵سالن سینما فیلم دوم هفته شد. این فیلم ساخته آندری اووردال با اقتباس از کتاب ترسناک پرفروش کودکان نوشته آلوین شوارتس ساخته شده است.

«شیرشاه» با فروش ۲۰میلیون دلار دیگر، فیلم سوم هفته در آمریکای شمالی شد وهمین هفته ۵۱.۴میلیون دلار دیگر هم در ۵۴ بازار بین‌المللی فروش کرد. این فیلم در هفته اخیر چندین رکورد را جا‌به‌جا کرد که از جمله آنها بدل شدن به بزرگ‌ترین فروش جهانی همه دوران دیزنی از فیلمی لایو اکشن بوده که در این بازه زمانی فروشش را به ۱.۳۴ میلیارد دلار در جهان رسانده است.

این فیلم تاکنون دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ است و به دوازدهمین فیلم پرفروش جهان هم بدل شده است. فیلم خانوادگی پارامونت با عنوان «دورا و شهر گمشده طلا» هم جایگاه چهارم را کسب کرد و ۱۷میلیون دلار با نمایش در ۳۷۳۵ سالن سینما فروش کرد.

کدخبر: ۲۷۴۷۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر