کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۳۲۱
تاریخ خبر:

درباره روابط پرحاشیه سلبریتی‌ برجسته‌ آمریکایی

روزنامه هفت صبح | به نظر می‌رسد تحمل روابط بلندمدت در قالب دوستی یا ازدواج برای کیم کارداشیان سخت است و او هر بار با کوله‌باری از شایعات و پچ‌پچه‌ها از رابطه‌های بلندمدت خود خارج می‌شود و تا دوباره خودش را پیدا کند، چند بار و طی بازه‌های زمانی کوتاهی وارد زندگی چند مرد مشهور می‌شود و خیلی‌زود از زندگی آنها خارج می‌شود.

شاید بتوان گفت این رویه برای او یک استراتژی موفق است، چرا که به جای پر شدن فضای مجازی از اخبار تلخ جدایی و پرداختن به شکست او در روابط عاطفی و احساسی که موجب پایین آمدن قیمت حضور او در عرصه تبلیغات می‌شود، همه‌جا سخن از روابط جدید کیم با افراد صاحب‌نامی است که تایید یا تکذیب رابطه با آنها، برای او ارزش افزوده به همراه خواهد داشت. برای مثال در آغاز سال نوی ۲۰۱۰ که کیم اعلام کرد رابطه پرطمطراق سه ساله‌اش با رگی بوش، فوتبالیست سیاه‌پوست آمریکا به پایان رسیده، او همین رویه را در پیش گرفت.

تنها ۹ روز پس از خبر جدایی آنها کیم وارد رابطه دو ماهه با ۵۰سنت، رپر مشهور آمریکایی شد که روزهای اوج خود را سپری می‌کرد و آثار موسیقی او در صدر فروش جهانی قرار داشت. کیم بلافاصله پس از جدایی از ۵۰سنت چند روزی را با کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال جهان گذراند و به لطف عکاس‌های پاپاراتزی نامش بیش از پیش فضای مجازی و رسانه‌های زرد را تحت تاثیر خود قرار داد. شایعات درباره جدی شدن رابطه رونالدو و کارداشیان داغ بود که کیم برای پایان دادن به این اخبار اعلام کرد با محافظ شخصی خود، شنگو دین وارد رابطه شده است.

رابطه کیم و شنگو سه ماه به طول انجامید و او پاییز ۲۰۱۰ را در کنار میلز آستین، فوتبالیست سیاه‌پوست آمریکایی گذراند. شایعه زمستان آن سال، رابطه یک شبه کارداشیان با یک شاهزاده عرب به ازای دریافت مبلغ هنگفتی پول بود که هیچ‌گاه وجود این رابطه از جانب او تایید نشد اما دنبال‌کنندگان اخبار زرد و حواشی زندگی کارداشیان‌ها با شناختی که از او داشتند وقوع چنین رابطه‌ای را غیرممکن ندانستند.

با افشاگری‌های یکی از دوستان سابق کیم و شایعات منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توان دلایل جدیدی را برای تصمیم سال گذشته کیم مبنی بر طلاق و جدایی از کانیه وست، همسر خود که با او ۷ سال زندگی مشترک را تجربه کرده بود، یافت. به نظر می‌آید کیم در یکی دو سال آخر ازدواجش با کانیه وست چندان به او وفادار نبوده و طی چند نوبت روابط موازی و پنهانی با دریک، رپر سیاه‌پوست آمریکایی داشته است.

این شایعات سبب شد طرفداران دریک و کیم فعالیت‌ها‌ و حواشی پیرامون زندگی این دو نفر را یک بار دیگر و با دقت بیشتری مرور کنند و متقاعد شوند جابه‌جایی محل زندگی دریک در سال ۲۰۱۸ و سکونت او در خانه‌ای در نزدیکی خانه کیم بی‌دلیل نبوده است و معشوقی به‌نام «کی‌کی» که دریک در یکی از ترانه‌هایش درباره او می‌خوانده هم همان کیم کارداشیان است! این شایعات هیچگاه از جانب دریک تکذیب نشد و تنها کیم که در ازدواج با مردی مذهبی و مقید به‌نام کانیه وست بود، یک بار به این شایعات واکنش نشان داد و نوشت:

«هیچ‌وقت اتفاق نیفتاده، پایان داستان!» پایانی داستانی که شاید حداقل کانیه وست باورش نکرد و ممکن است شروع رفتار دوگانه او در زندگی مشترکش با کیم و آسیب‌های شدید روحی که برای مدتی کارش را به بستری در آسایشگاه روانی کشید، ریشه در همین داستان داشته باشد.

حامیان کیم این شایعات را برای کسی که خود را مادری وظیفه‌شناس می‌داند و برای برقراری عدالت و رعایت حقوق بچه‌ها تصمیم گرفته بود که به دانشگاه برود و در رشته حقوق تحصیل کند، بی‌پایه و اساس می‌دانستند و می‌گفتند کیم اصولا چنین شخصیتی ندارد. این روایت درباره کیم در حال به رسمیت شناختن بود تا اینکه شانا ماکلر، مدل مشهور آمریکایی و همسر سابق تراویس بارکر، با اعترافات خود خط بطلانی بر تمام روایت‌های ستایش‌آمیز از کیم کشید.

شانا می‌گوید ۱۳ سال‌ پیش با پاریس هیلتون، کیم و کورتنی کارداشیان از طریق همسر سابق خود آشنا شده است و روزی که تراویس این سه نفر را به او معرفی کرده گفته است که هر سه مانند «خواهران» من هستند. شانا پس از سال‌ها پرده از دلیل طلاقش از تراویس برداشت و اعتراف کرد که روزی سر زده به خانه آمده و تراویس و کیم را درحال خیانت دیده است و اتفاقا این‌گونه وصله‌ها به کیم می‌چسبد و برازنده اوست. البته جالب است اشاره کنیم که تراویس در سال ۲۰۱۵ با پاریس هیلتون وارد رابطه شد و از سال گذشته نیز رابطه‌ای با کورتنی کارداشیان را تجربه می‌کند!

از زمان اعلام توافق کیم و کانیه برای طلاق و جدایی، طرفداران هر دو نفر چشم از این دو برنداشتند و تمام حرکات آنها را زیر نظر دارند. طبق آنچه ‌ از زندگی کیم به بیرون درز کرده است، شواهدی مبنی بر روابط پنهانی کیم و ون جونز وجود دارد. ون جونز، تحلیل‌گر سیاسی سیاه‌پوست و ۵۲ ساله شبکه خبری سی‌ان‌ان، نویسنده برتر نیویورک‌تایمز و مشاور سابق باراک اوباماست. ون جونز علاوه بر آنچه گفته شد وکیل صاحب‌نامی هم هست و به همین دلیل در همایش اصلاح قانون مجازات آمریکا در سال ۲۰۱۸ حضوری فعال داشت و به نظر می‌آید این همایش اولین جایی است که جونز با کیم ملاقات می‌کند.

حال شایعاتی مبنی بر شروع رابطه پنهانی بین آنها از همان دیدار سر زبان‌ها افتاده است. از فردای آن همایش تاکنون، این دو نفر در چند جای مشترک کنار یکدیگر حاضر بودند و عکس‌هایی هم از این همراهی موجود است. همچنین جونز در میانه سال ۲۰۱۹ همسر خود را طلاق می‌دهد و درست چند ماه بعد از طلاق جونز و همسرش از یکدیگر، کیم اعلام می‌کند تصمیم گرفته به دانشگاه برود و در رشته حقوق تحصیل کند و در زمینه حقوق کودکان مشغول به کار شود.

جالب است بدانید جونز سرپرستی چند سازمان مردم‌نهاد را به عهده دارد که در زمینه حقوق کودکان فعالیت می‌کند و ‌از این‌رو فعالان فضای مجازی و عرصه اخبار زرد حدس می‌زنند که رابطه میان کیم و جونز مسبوق به سابقه است و کیم طی دو سال گذشته با جونز در رابطه بوده است. انتشار این اخبار کانیه وست را مجبور به واکنش احساسی کرده و او با جفری استار، یوتیوبر مشهور وارد رابطه شده است.

به نظر می‌آید کیم نه تنها از منظر احساسی و عاطفی به کانیه خیانت کرده و ضربه زده است، بلکه از منظر سیاسی هم به او خیانت کرده و همسر هنرمند محبوب اونجلیست‌ها و یار غار دونالد ترامپ با مشاور سابق باراک اوباما روی هم ریخته است. در این بین فعالان حقیقی حقوق کودکان کیم، کانیه و جونز را مورد عتاب و خطاب خود قرار داده‌اند و می‌گویند ۴ فرزند کیم و کانیه و نیز ۲‌فرزند جونز در این بین قربانی اخبار، رفتار و روابط آنها خواهند شد و بهتر است کیم و جونز احقاق حقوق کودکان را از فرزندان خود شروع کنند.

کدخبر: ۳۹۱۳۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر