کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۲۲۲۹
تاریخ خبر:

درباره انتشار عکسی عجیب از محمدرضا گلزار

روزنامه هفت صبح | محمدرضا گلزار اقدام به انتشار یک تصویر عجیب از خود در اینستاگرام کرده است. به اشتراک گذاشتن این نوع تصاویر البته از سوی بعضی به‌اصطلاح شاخ‌های مجازی زیاد سر می‌زند اما اینکه یک هنرمند داخل کشور که در فیلم‌ها و سریال‌های روز هم مشغول ایفای نقش است، چنین عکسی منتشر کند، خیلی عجیب بود.

خیلی‌ها گفتند این نتیجه معاشرت با رامین رضائیان است که از قرار متخصص انتشار چنین عکس هایی از خودش است . او بعد هم پُست و استوری‌هایی از آرایش جدید موهایش منتشر کرد که آن هم دستمایه شوخی بعضی کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. این مورد دوم البته می‌تواند مربوط به گریم نقش‌ها یا یک پروژه تبلیغاتی باشد و نباید به یک بازیگر این مورد را خُرده گرفت.

با این حال بعد ازسلفی جنجالی گلزار، عده‌ای یک فلاش‌بک به حدود دو سال پیش زدند و ماجرای کلیپی که محمدرضا گلزار در اینستاگرامش مردم را به ذکر گفتن توصیه می‌کرد. به عبارت دیگر این دو رفتار بازیگر ۴۴ساله سینمای ایران از دید بعضی کاربران متناقض به نظر می‌رسد. یادمان باشد که اخیرا مصاحبه ای از گلزار منتشر شده که گفته وقتش را بیشتر در عرصه ورزش و بدنسازی می‌گذراند چرا که مردم توقع دارند او را در حالت خوب بدنی ببینند.

البته گلزار یکی دو سال گذشته به شکل واضحی دچار اضافه وزن شده بود و حتی تلاش هایش برای رفع و رجوع این اضافه وزن خودش باب مفرحی را در فضای مجازی باز کرده بود اما حالا که نتایج بدنسازی اش را این گونه بی‌دریغ (!) در اختیار مردم قرار داده به این صرافت افتادیم که گلزار جان ،‌ممنون . همان نسخه قبلی بهتر است!

ناگفته نماند که به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور حساسیت روی فعالیت‌های سلبریتی‌ها و نمایش زندگی اشرافی از سوی آن‌ها بیشتر شده. گلزار هم که اخیرا بدون تعارف از لامبورگینی‌ (احتمالا اجاره‌ای‌اش) در دوبی رونمایی کرد که خیلی به چشم آمد. او در این کلیپ همراه با روبرتو کارلوس داخل خودرو نشسته بود و بعد هم در مصاحبه‌ای با تفاخر گفت با خودروی خودم دنبال روبرتو کارلوس رفتم چه کار باید می‌کردم؟

در واقع این رویکرد گلزار باعث شده او هم موقعیتی شبیه ماجرای کانادا رفتن رامبد جوان یا واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا در نگاه افکار عمومی پیدا کند. قبلا هم البته ابهامات پشت پرده مسابقه برنده باش در کنار دستمزد کلان گلزار برای اجرای این برنامه تلویزیونی، با نگرش منفی مخاطبان مواجه شده بود. در این فاصله یک فیلم هم از واکنش هواداران خردسال گلزار منتشر شد که انعکاس خوبی در جامعه نداشت.

این اتفاقات سریالی همزمان شده با اوج‌گیری فعالیت‌های محمدرضا گلزار در شبکه‌های اجتماعی. صفحه اینستاگرام او در حال حاضر ۱۱٫۳میلیون نفر فالوئر دارد. گلزار هم انگار علاقه‌مند شده این آمار را بالا ببرد و شاید تا چند وقت دیگر به پرفالوئرترین کاربر ایرانی اینستاگرام تبدیل شود. او در حال حاضر حسن ریوندی، مهناز افشار، دنیا جهانبخت، گلشیفته فراهانی و رامبدجوان را جلوتر از خود می‌بیند.

از این جمع او با دو نفر سابقه همبازی شدن در سال‌های اول بازیگری‌اش را دارد. با مهناز افشار در آتش‌بس و کلاغ‌پر و تله و کما و … با گلشیفته فراهانی هم در فیلم بوتیک. بازی گلزار در بوتیک به کارگردانی حمیدنعمت‌الله آن زمان با تحسین بعضی منتقدان هم همراه شد اما خب بعد این روند ادامه نداشت و گلزار در دامن همان فیلم‌های تجاری غلتید.

در سال‌های اخیر هم که سرگرم بازی در سریال‌های نمایش خانگی مثل عاشقانه و گیسو شده که نکته مثبتی برای کارنامه بازیگری او محسوب نمی‌شود و اخیرا خود او هم نسبت به ضعف سریال گیسو انتقاد کرده بود. به هرحال به نظر می‌رسد محمدرضا گلزار که زمانی بیشترین دستمزد را در سینمای ایران دریافت می‌کرد و لقب سوپراستار داشت، اگر می‌خواهد همچنان یک بازیگر پولساز و محبوب بماند شاید بهتر باشد فتیله فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را اندکی پایین بکشد.

کدخبر: ۴۳۲۲۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر