کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۳۵۸۱
تاریخ خبر:

درباره افشاگری ‌جدید ‌داماد خانواده علی انصاریان

روزنامه هفت صبح | به نظر می‌رسید که بعد از صدور بیانیه‌ای که در آن خانواده مرحوم علی انصاریان از دکتر… هاشمیان و تیم پزشکی بیمارستان تشکر کرده بودند حاشیه‌های مرگ او و اعتراض خانواده‌اش تمام شده باشد، اما استوری دیروز حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان نشان داد که اینطور نیست.

او با انتشار تصویری که قبل از آن دیده نشده بود نوشت که انصاریان وقتی در بیمارستان بستری بوده، بدون ماسک و با دست‌های خودش دو پرس غذا می‌خورده. در قسمت دیگری از استوری هم آمده بود که داماد خانواده دو ماه تمام دندان روی جگر گذاشته و این تصویر را منتشر نکرده، اما دیگر طاقتش تمام شده است.

گویا این استوری واکنشی بوده به حرف‌های دکتر هاشمیان که اعلام کرده حال علی انصاریان از ابتدا هم چندان مساعد نبود و با دیدن آزمایش‌های او به نظر می‌رسید که احتمال درگذشتنش وجود داشته باشد. او گفته: «خانواده آقای انصاریان در تمام مدت درمان حضور داشتند و پزشک معتمد در کنار ما بوده و ما مشورت‌ها را به‌خاطر اینکه می‌دانستیم این بیماری سنگین است و از ابتدا هم در تلویزیون این را نشان دادم، ارائه می‌کردیم.

ما چه زمانی گفتیم حال علی انصاریان خوب است؟ از ابتدا گفتم ریه او بدتر از آقای میناوند است. مگر من CTscan آقای میناوند را ندیده بودم؟ چرا CTscan آقای میناوند را قرار ندادیم؟ چرا CTscan آقای انصاریان را گذاشتم؟ تا اعلام کنم حال ایشان بد است. در بدو ورود عددی که چک شد ۲۴۰ بود، وضعیت را پرسانحه نشان می‌داد.

ظاهر آرام و ظاهری که لبخند بزند نشانگر وضعیت ریوی نیست، ولی در روزهایی که گذشت، وقتی ایشان نمی‌توانست پای خود را با فیزیوتراپ از تخت پایین بگذارد و می‌گفت تنگی‌نفس می‌گیرم و نمی‌توانم، آن‌هم با بالاترین حد اکسیژن! من فراتر از مملکت هم حرکت کردم. حداقل ۶ متخصص عفونی، حداقل ۷ فوق‌تخصص ریه، ۷ فوق‌‌تخصص ICU، دو فوق‌تخصص کلیه، ۴ جراح تراپیست و دو متخصص قلب، فیزیوتراپیست همراه با داروساز بالینی، دو فوق‌تخصص غدد و رشته‌های مختلف درگیر این امر بودند.

فیزیوتراپیست همراه با داروساز بالینی، دو فوق‌تخصص غدد و رشته‌های مختلف درگیر این امر بودند.»علی انصاریان، پیشکسوت سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، در ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بعد از آنکه دو هفته در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، درگذشت.بعد از فوت انصاریان خبرهای ضدونقیض درخصوص کم‌کاری کادر پزشکی در مراحل درمان وی به گوش رسید که خبرساز شد و شایعات زیادی را به وجود آورد.

کدخبر: ۳۸۳۵۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر