کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۸۶۲
تاریخ خبر:

داک لولر و چادر بارگیری

رپورتاژ آگهی| داک لولر از تجهیزات مدرن در سکوهای بارگیری و نوعی سطح متحرک شیب دار است که از دو جک هیدرولیک و سازه فلزی جوشکاری شده با تقویت زیرین صفحه اصلی ساخته می‌شود. سطح شیب‌دار در این هم سطح کننده از ورق آج‌دار با ضخامت 6 میلی‌متر و لبه متحرک با ضخامت 10 میلی‌متر تهیه شده تا ضمن حفظ اصطکاک لازم از مقاومت کافی برای این کار نیز برخوردار باشد. هر دو این محصولات وارداتی بوده و کیفیت آنها توسط برندهای سازنده تضمین شده است.

در نوشتار پیش رو به معرفی این محصول و برخی دیگر از تجهیزات سکوهای بارگیری از قبیل چادر بارگیری و سقف‌های جمع شونده می‌پردازیم.

با ما در مطالعه این مطلب همراه شوید.

داک لولر: سهولت و ایمنی در بارگیری

سکوهای بارگیری در موقعیت‌های مختلف با اندازه و ارتفاع گوناگون و متنوع ساخته می‌شوند. موضوعی که تردد تجهیزات حمل، تخلیه و بارگیری را بر روی آنها از نظر تطبیق با کامیون‌های حمل بار و لیفتراک‌های جابجایی کالا با مشکلاتی روبرو می‌کند.

امروزه و با وجود رمپ‌های ویژه، این کار تسهیل شده و امکان انجام آن به شکل ایمن فراهم می‌شود.

طراحی و تولید هم‌سطح کننده‌ها به‌عنوان بخشی از ابزارها و تجهیزات کاربردی برای انواع سکوهای بارگیری و باراندازها امروزه به بخش مهمی از تجهیزات صنعت حمل و بارگیری تبدیل شده است. تا جایی که تولیدات داک لولر در تنوع برند و باکیفیت لازم مورد توجه دقیق کاربران قرار گرفته است.

تنوع برندها و به‌کارگیری استانداردهای طراحی و کیفیت ساخت در تولید هم‌سطح‌کننده‌ها نیز نقش اساسی در بهبود شرایط بارگیری و جابجایی کالا در مراکز بارگیری دارد.

از موارد کاربرد داک لولر بیشتر بدانیم!

افزایش جمعیت در چند دهه اخیر، الزام به حمل و جابجایی کالاهای مختلف و مواد مصرفی را به طرز چشمگیری بیشتر کرده است. موضوعی که با تردد کامیون‌ها و لیفتراک‌ها در فضای بیرونی و داخلی انبارها، لنگرگاه‌ها و اسکله‌های بارگیری همراه بوده و صنعت حمل و جابجایی کالا را به‌کلی متحول ساخته است.

از سویی انبارداری این محموله‌ها و جانمایی آنها در فضاهای مورد نظر نیز با توجه به تنوع پلان انبارها و اختلاف سطح موجود و نیز تفاوت در حجم و شکل محموله‌ها با چالش‌هایی همراه است که با استفاده از هم سطح کننده می‌توان بخش زیادی از آنها را حل نمود.

داک لولر با ایجاد یک سطح با شیب‌ مناسب بین کامیون و سطح بارگیری عمل بارگیری را سریع و آسان نموده و خطر سقوط محموله را حین جابجایی از بین می‌برد. به این ترتیب ایمنی جابجایی بارها و افراد در این پروسه نیز به‌خوبی تامین می‌شود.

علاوه بر اختلاف سطح کامیون‌های مختلف، ارتفاع کفی این ماشین‌ها نیز به‌دلیل تغییر وزن خودرو هنگام بارگیری و تخلیه، مشکلاتی را در تردد پالت‌بر و لیفتراک به داخل کامیون ایجاد می‌کند. در این مورد نیز به کمک هم‌سطح کننده و رفع اختلاف سطح بین کامیون و بار انداز عملیات بارگیری و تخلیه آسان‌تر شده و در شرایط مناسب و ایمن انجام می‌گیرد.

از رمپ بارگیری داک لولر علاوه بر باراندازها و سکوهای بارگیری در سردخانه‌های ذخیره مواد غذایی و دارویی و انبارهای نگهداری کالا نیز استفاده‌های زیادی می‌شود.

چادر بارگیری

چادر بارگیری که با نام داک شلتر نیز خوانده می‌شود از دیگر تجهیزات بارگیری است که از ورود گرد و خاک به داخل سالن جلوگیری و دمای ثابت محیط را حفظ می‌کند. داک شلتر در انواع بادی و ورقه‌ای و در نمونه‌های تولید داخل و وارداتی تولید و بیشترین کاربرد آن در سردخانه‌های مواد غذایی و دارویی است. تناسب ابعاد چادر بارگیری با انواع تریلی و ایسوز، استفاده از آنها را هنگام حمل بار و جابجایی در این نوع تجهیزات بیش از پیش مرسوم کرده است.

Images 1673960198

قیمت درب سکشنال چقدر است؟

حتما در مورد قیمت درب سکشنال سوال‌های زیادی در ذهن شما به وجود آمده است. به طور کلی، قیمت درب سکشنال بر اساس نوع درب، کیفیت و مدل آن متفاوت است. ابعاد درب و نوع موتور انتخاب شده، تاثیر بسیار زیادی روی قیمت درب سکشنال می‌گذارند. بنابراین، برای اینکه بتوانید در مورد قیمت درب سکشنال اطلاعات کسب کنید، ابتدا می‌بایست جزئیات درب سکشنال مورد نیاز خود را تعیین کنید. سپس، بر اساس آن اقدام به گرفتن قیمت از مجموعه‌های مختلفی که اقدام به فروش درب‌های سکشنال می‌کنند، کنید.

سخن آخر

بارگیری کالا و جانمایی محموله‌ های مختلف در انبارها و کارخانجات امروزه به صنعتی عظیم در دنیا تبدیل شده است. شرایط مختلف و مواردی نظیر تفاوت سطح در سکوهای بارگیری و باراندازها و نیز تنوع در ابعاد و ارتفاع فضاهای ذخیره‌سازی کالا و مواد اولیه، نیاز به تجهیزات جانبی نظیر هم سطح‌ کننده‌ ها را ایجاب کرده است. به‌علاوه برای حفظ این کالاها و محموله‌ها از آسیب عوامل طبیعی و فیزیکی نیاز به چادر بارگیری یا داک شلتر وجود دارد.

در کنار این موارد انواع سقف‌ جمع شونده نیز دارای نقش مفید و موثری در موقعیت‌های گوناگون بوده و بسیار کاربردی است.

پیشنهاد آخر ما برای کاربران، دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این تجهیزات در سایت‌های معتبر عرضه کننده و استفاده از خدمات مشاوره رایگان در این مورد از کارشناسان فروش در فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های معتبر فروش این محصولات است.

کدخبر: ۵۰۰۸۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر