کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۲۳۲
تاریخ خبر:

داماد عصبانی چهار عضو خانواده را به رگبار بست‌ ‌ ‌

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | این بار شاهد قتل‌عام خانوادگی در شهرستان گتوند از توابع خوزستان هستیم. مرد خشمگین به دلیل برخی اختلافات خانوادگی به خانه دایی‌اش که در واقع پدر همسرش بود، می‌رود و اقدام به قتل‌عام اعضای خانواده می‌کند و در این حین چند همسایه نیز زخمی می‌شوند. او دایی‌، دختردایی‌(همسرش)، زن‌دایی و پسردایی‌اش را به قتل می‌رساند.

اگرچه یک منبع آگاه می‌گوید: همسر این فرد یعنی دختردایی‌اش از او طلاق گرفته بوده و دارای فرزند نیز بودند که قبلا هم بر اثر اختلافات، چند بار خانواده همسرش را به قتل تهدید کرده بود. حتی داماد خانواده (متهم به قتل) از وضعیت مالی مناسبی برخوردار بوده و بر اثر خشم اقدام به فروش خودروی خود کرده و یک کلاشینکف خریده و خانواده دایی خود را به رگبار می‌بندد. اگرچه تا اعلام نشدن علت اصلی ماجرا به‌طور رسمی این اطلاعات را نمی‌توان تایید کرد و یکی از افراد محلی این ماجرا را شرح داده است.

قتل‌عام خانوادگی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از قتل چهار نفر اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک نفر در شهرستان گتوند خبر داد و گفت: «قاتل مسلح فراری در کمتر از یک ساعت در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.» سرهنگ حکیم عبداللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: «ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه دیروز در شهرستان گتوند داماد یک خانواده چهار نفر از اعضای خانواده همسر خود اعم از پدر زن (که دایی وی بوده)، مادرزن، برادر زن و همسر خود را به قتل رساند و یکی از همسایگان را زخمی کرد.

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان گتوند با فعال‌سازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند و انجام اقدامات تخصصی قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل پای وی را هدف قرار داده و آن را دستگیر کردند.» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۳ عدد فشنگ مربوطه کشف شد، بیان داشت: پرونده همچنان در دست بررسی است.

کدخبر: ۴۰۱۲۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر