کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۹۸۳۰
تاریخ خبر:

داغ‌ترین عکس‌های خبری جهان در ۲۴ساعت گذشته

روزنامه هفت صبح| یک:‌ یکشنبه، رستوران ایتالیایی سیپرانی : در تصویر، لئوناردو دی کاپریو، 48 ساله را می‌بینید که از یک قرار شام با جی‌جی حدید 27 ساله در رستوران لوکس ایتالیایی «سیپرانی» در مرکز نیویورک بیرون می‌آید. دی‌کاپریو صورت خود را با ماسکی مشکی پوشانده است و جی‌جی حدید هم تلاش کرده با شال گردن آبی‌رنگ خود صورتش را بپوشاند. هر دوی آن‌ها همراهانی داشتند که به نظر، محافظ یا راننده آن‌ها بودند.

ستاره تایتانیک، کلاه مشکی LA Dodgers را بر سر داشت و با یک کت مشکی، شلوار جین و کفش ورزشی سفید، تیپی اسپورت داشت و جی‌جی حدید هم با یک شلوار گشاد و یک کت چرمی مشکی، تیپی به قول معروف کژوال داشت. گفته شده او از برند متعلق به خود یعنی Guest In Residence هم استفاده کرده است. این تصاویر در حالی ثبت شده است که یک ماه پیش، تصاویری مبهم از قرار این دو چهره مهم هالیوود و دنیای مد به بیرون درز کرد.

همچنین گفته شده که چند روز پیش هم این بازیگر در حال معاشرت با جی‌جی حدید در مراسم مجلل هالووین کمپانی Circoloco، در منطقه بروکلین نیویورک بوده و بعد از آن با بلا حدید، خواهر جی جی و ایرنا شایک که او هم یک مدل معروف است؛ هم‌‍‌صحبت شده است.گفته‌اند که این نخستین باری است که دی کاپریو با یک زن بزرگ‌تر از 25 سال وارد رابطه می‌شود و البته برای نخستین بار، وارد رابطه با زنی شده که مادر است.

جی جی حدید از رابطه قبلی خود با «زین»، یک دختر داشت که حالا 2 ساله است و اسم او خایی است. دی‌کاپریو، چند ماه پیش با کامیلا مورونه، 25 ساله رابطه خود را پایان داد.آن طور که سایت «پیج سیکس»، که اخبار زرد را پوشش می‌دهد اعلام کرده این دو البته به آهستگی پیش می‌روند و فقط با هم بیرون رفته‌‎اند و در حال معاشرت هستند و حتی طبق فرهنگ هالیوودی هم خود را در این رابطه نمی‌دانند. گفته شده که زین، همسر سابق جی‌جی پس از انتشار این تصاویر او را در اینستاگرام آنفالو کرده است.

دو: کمیسیون مرکزی انتخابات قزاقستان اعلام کرد، «قاسم ژومارت توکایف» رئیس‌جمهور فعلی، پیروز قاطع انتخابات زودهنگام بوده است. او ۸۱.۳۱درصد آرای هشت میلیون و ۳۰۰ هزار شرکت‌کننده در انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری را به دست آورده است. تعداد کل افراد واجد شرایط رای ۱۱میلیون و ۹۵۳هزار و ۴۶۵نفر بوده است. طبق اصلاحات قانون اساسی قزاقستان، رئیس دولت برای یک دوره هفت ساله بدون حق انتخاب مجدد انتخاب می‌شود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد پلیس، معترضان را در جریان تجمعاتی در روز انتخابات بازداشت کرده است. (ایرنا خبرگزاری فرانسه)

سه: قابی از خرسون در اوکراین. آن‌ها در داخل ایستگاه راه‌آهن شهر، منتظر شارژ دستگاه‌های الکترونیکی خود هستند. در حال حاضر گفته می‌شود که دو میلیون نفر در این کشور، در خاموشی به سر می‌برند. با حملاتی که روسیه به تاسیسات برق اوکراین داشته، نظر برخی از کارشناسان مثل تحلیلگران تارنمای هیل این است که فصل خطرناکی در این جنگ آغاز شده است و مقامات محلی اوکراین می‌گویند مردم را برای بدترین زمستان عمرشان آماده می‌کنند. (ایرنا عکس از گتی ایمیجز)

چهار: یکی از آوارگان در پورتو پرنس، پایتخت هائیتی، بعد از دریافت کمک مالی، گریه می‌کند. پس از ترور جوونل مویسه، رئیس‌جمهور این کشور، جنگی بین باندهای جنایتکار و مسلح در این کشور به وجود آمد. این گروه‌ها در حملات خود به یکدیگر و مردم جسورتر شده‌ و در بسیاری از نقاط پایتخت هائیتی بر نیروی پلیس این کشور که فاقد تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای انجام وظایف محوله است، غلبه کرده‌اند. شورای امنیت به تحریم باندهای جنایتکار هائیتی و افرادی که از آنها حمایت مالی می‌کنند رای داده است. (ایرنا / عکس از رویترز)

پنج: خانم آنادآمارس، بازیگر آمریکایی کوبایی در یک رویداد در خصوص فیلم سینمایی بلوند، آخرین فیلم اکران شده او در شبکه نمایش خانگی نتفلیکس، مشغول صحبت است. آنادآرماس، در حال حاضر در دو فیلم سینمایی دیگر مشغول کار است. Ghosted که یک فیلم اکشن ماجراجویی و رمانتیک به کارگردانی دکستر فلچر است و قرار است توسط اپل تی وی منتشر شد و بالرین که یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز به کارگردانی لن وایزمن است. (عکس از گتی ایمیجز)

شش: قابی از افتتاحیه جام‌جهانی در ورزشگاه البیت در شهر الخور قطر. مورگان فریمن، بازیگر سرشناس هالیوود در این مراسم به همراه یک قاری 20 ساله به نام غانم المفتاح در ورزشگاه حضور یافت و این جوان معلول آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد. غانم المفتاح از سندروم پسرفت دمی رنج می‌برد که یک بیماری نادر و یک نقص مادرزادی است که در آن قسمت پایینی بدن با بدشکلی مهره‌های کمری وجود ندارد و برای حرکت به ویلچر نیاز دارد. غانم شخصیت مشهوری در قطر است و سمت سفیر حسن نیت این کشور را به عهده دارد. (فرارو / عکس از رویترز)

کدخبر: ۴۸۹۸۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر