کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۱۳۱۱
تاریخ خبر:

داغ‌ترین عکس‌های خبری جهان در ۲۴ساعت گذشته

روزنامه هفت صبح| یک: جوانان زیر 30 سال جهان چه می‌کنند؟ مجموعه سی‌تایی‌های زیر ۳۰سال مجله فوربس یکی از فهرست‌هایی است که در آن می‌توانید چهره‌های سرشناس و ثروتمند دهه‌های آینده را بشناسید. فهرست مجله آمریکایی فوربس ۶۰۰ چهره موفق عرصه تجارت و صنعت را در ۲۰ گروه متفاوت معرفی می‌کند. آسیا و اروپا نیز هرکدام ۱۰ دسته دارند که مجموع دسته‌های هر کدام ۳۰۰ نفر است. آفریقا تنها یک لیست ۳۰ نفره دارد. معرفی این فهرست از سال ۲۰۱۱ شروع شد و فوربس علاوه بر انتشار نام‌ها در مجله، میزبان اجلاس سالانه ۳۰ زیر ۳۰سال است. چند نفر از افراد این فهرست را به روایت اینديپندنت بخوانید:

هیلی بیبر ۲۶ ساله، موسس رود اسکین
هیلی بیبر، مدل، چهره مشهور اینترنت و همسر جاستین بیبر، با ۶۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و تیک‌تاک، یکی از چهره‌های مشهور رسانه‌های اجتماعی است. او که در باله متخصص است و به‌طور کلاسیک آموزش دیده، در ۱۷‌سالگی یک قرارداد مدلینگ با فروشگاه‌های فرنچ کانکشن منعقد کرد و با جیمی چو، لیوایز و ایو سن‌لوران نیز قرارداد دارد. بیبر در ژوئن ۲۰۲۲ با راه‌اندازی خط تولید محصولات مراقبت از پوست خود به‌نام رود اسکین (در لس‌آنجلس)، از یک مدل به غول صنعت زیبایی تبدیل شد و تقاضا برای محصولات او در بازار از میزان عرضه پیشی گرفت؛ برای برخی از محصولات او باید در صف انتظار چند صدهزارنفره بمانید.

آنا ویانت ۲۷ ساله، هنرمند
نقاشی‌های خیالی آنا ویانت، نقاش کانادایی، از زنان و دختران در سال ۲۰۱۹ در اینستاگرام کشف شد. او كه تا مه ۲۰۲۲ سه نمایشگاه برگزار کرد و بلیت‌های آن کامل فروخته‌ و نایاب شد، به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل شد که با گاگوسیان قرارداد امضا کرده بود و در حراج کریستی حضور یافت؛ جایی‌که نقاشی‌اش به‌نام اوقات تابستان سه‌برابر برآورد اولیه، به قیمت 5/1میلیون دلار به فروش رسید.

آیو ادبیری ۲۷ ساله، بازیگر
ادبیری تا همین چند سال پیش، بین معلم شدن و کارآموزی در آموزش‌ و پرورش یا ورود به صنعت نمایش مردد بود. در سال ۲۰۱۹، او در مجموعه استندآپ کمدی سنترال Up Next ظاهر شد، اما این بازی خیره‌کننده او به‌عنوان یک سرآشپز جاه‌طلب در سریال کمدی-‌درام «خرس» در سال ۲۰۲۲ بود که با استقبال مردم و منتقدان مواجه شد.

ماتو استندینگ سولجر ۲۵ ساله، آهنگساز فیلم و تلویزیون
ماتو استندینگ سولجر آهنگساز سریال «آینده» مارول‌استودیوز و اکو دیزنی‌پلاس خواهد بود و خارج از کار آهنگسازی، عضو هیات‌مدیره Wo Ohitike است؛ یک سازمان غیرانتفاعی که به زندانیان سابق در سراسر داکوتای جنوبی مشاوره و آموزش می‌دهد.

دینا رادنکوویچ ۲۷ ساله، بنیانگذار گامتو در بخش مراقبت‌های بهداشتی
درمان‌های ناباروری می‌توانند معجزه کنند اما جنبه‌های منفی زیادی دارند از‌جمله صورت‌حساب‌های سنگین، تزریق‌های دردناک هورمون و عوارض جانبی خطرناک. گامتو، شرکت نوآفرین (استارتاپ) رادنکوویچ، ۴۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد تا با استفاده از سلول‌های بنیادی انسانی برای بالغ شدن تخمک‌ها در آزمایشگاه، برداشت تخمک را ارزان‌تر و ایمن‌تر کند.

او در صربستان جنگ‌زده بزرگ شد، در انگلستان ریاضیات و مهندسی خواند و مدرک پزشکی خود را از دانشگاه کالج لندن گرفت. قبل از راه‌اندازی گامتو در سال ۲۰۲۱ با مارتین وارساوسکی، بنیانگذار و کارآفرین سریالی، او با آزمایشگاه ژنتیک جورج چرچ در هاروارد همکاری کرد تا تحقیقات درباره روش‌هایی که سلول‌های مهندسی‌شده می‌توانند سلامت زنان را بهبود بخشند، تامین مالی کنند.

دو: خانم سوفیا ورگارا، یکی از داوران مسابقه آمریکاس گات تلنت در کالیفرنیا با تی‌شرتی دیده می‌شود که روی آن نوشته شده: امروز هیچ کاری انجام نخواهم داد! عکس از پیپل.

سه: ‌ قابی از کاراکاس، پایتخت ونزوئلا. در جمعه خوب که پیش از یکشنبه عید پاک در کشورهای مسیحی گرامی داشته می‌شود و در آن نمایشی از آخرین روز عیسی مسیح بر روی زمین، با پیکری مصلوب، اجرا می‌شود. عکس از گتی ایمیجز.

چهار: ظاهرا خانم کارداشیان برای خانه جدید خود، تلاش می‌کند که از هنر تادائو آندو، معمار مطرح ژاپنی استفاده کند.

پنج: خانم دراپادی مورمو، رئیس‌جمهور هند که فرمانده عالی نیروهای مسلح هند است، با یک جنگنده سوخوـ 30 که تحت مجوز روسیه در این کشور تولید می‌شود، نیم ساعت پرواز کرد. طبق بیانیه ریاست جمهوری هند، این جنگنده توسط ناوین کومار، کاپیتان نیروی هوایی هند به پرواز درآمد و خانم رئیس‌جمهور در طول پرواز رودخانه برهماپوترا و دره تزپور مشرف به هیمالیا را تماشا کرد.

شش: در آستانه شب‌های قدر و سالروز ضربت خوردن و شهادت امام علی (علیه‌السلام) طی مراسمی پرچم عزا بر گنبد مطهر علوی برافراشته شد. عکس از میدل ایست نیوز.

کدخبر: ۵۱۱۳۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر