کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۳۴۳۴
تاریخ خبر:

داستان یارانه ۱۵۰هزار تومانی دوباره شروع شد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیشنهاد می شود که در بودجه سال ۹۸ رقم یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان برای ۵ دهک پایین جامعه افزایش یابد.

به گزارش خانه ملت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیشنهاد می شود که در بودجه سال ۹۸ رقم یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان برای ۵ دهک پایین جامعه افزایش یابد.

الیاس حضرتی با تاکید بر لزوم مدیریت سوخت در کشور، گفت: باید با کارت سوخت ۶۰ لیتر بنزین ماهانه به مردم ارائه و مابقی به صورت آزاد صادر شود که صادرات این فرآورده رقم قابل توجهی درآمد برای کشور حاصل می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ میلیارد تومان بنزین قاچاق می شود، افزود: این میزان قاچاق سالانه رقم قابل توجهی می شود که می توان با صادرات، این میزان بنزین را به ۵ دهک پایینی جامعه اضافه کرد و رقم یارانه نقدی این دهک ها را از ۴۵ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان افزایش داد.

رقم یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان برای ۵ دهک پایین جامعه افزایش یابد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت این اختیار را دارد که یارانه نقدی را افزایش دهد، تصریح کرد: اگر این اقدام توسط دولت انجام نشود در بودجه سال ۹۸ پیشنهاد می شود که رقم یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان برای ۵ دهک پایین جامعه افزایش یابد.

تابستان امسال مصرف بنزین رکورد ۱۰۰ هزار لیتر در روز را به ثبت رساند که به دلیل افزایش تفاوت قیمت سوخت با کشورهای همسایه شائبه قاچاق سوخت افزایش یافت که در این زمان عضو اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران از قاچاق روزانه دستکم ۲۰ میلیون لیتر بنزین به کشورهای همسایه خبرداد و و گفت: بهترین گزینه در حال حاضر برای مبارزه با قاچاق سوخت احیای سامانه هوشمند و کارت سوخت است.

کدخبر: ۲۳۳۴۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    خوب نوشتید،داستان!!

  • fromsusa

    اکثر اجناس بازار از زمانی که یارانه شروع به پرداختن شد تا ٩ برابر افزایش قیمت دا شتن، تازه بعد از چند سال میخوان یارانه رو بیشتر کنن که اونم در حد حرف هست، تاز ه دوبرابر هم نمیشه.