کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۴۴۳
تاریخ خبر:

داستان کیم و پیت؛ ‌مهم‌ترین خبر زرد هفته

روزنامه هفت صبح | پس از مدتی کسادی در بازار اخبار زرد، خبری که تا دیروز تنها حدس و گمان بود لباس رسمی پوشید و رونق را به رسانه‌های زردی که حواشی پیرامون سلبریتی‌ها را پوشش می‌دهند بازگرداند. شب گذشته کیم کارداشیان و پیت دیویدسون به طور رسمی تایید کردند که وارد رابطه شده‌اند. این خبر مانند بمبی بر فضای مجازی آمریکا فرود آمد و تا این لحظه نیز صحبت‌ها و قضاوت‌ها در مورد کم و کیف این رابطه در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد.

مهمترین قسمت بحث‌ها درباره رابطه کیم و پیت اختلاف سنی آنهاست. کیم اکنون ۴۱ ساله است و به تازگی از ازدواجی خارج شده که یک سوی آن کانیه وست بوده است. او از این ازدواج صاحب ۴ فرزند است که بزرگترین آنها ۸ ساله و کوچکترین آنها ۲ ساله‌اند. در طرف مقابل پیت دیویدسون به تازگی وارد ۲۸ سالگی شده است و یک دهه نودی (میلادی) است. از این رو تکیه کاربران فضای مجازی روی اختلاف سنی آنها بیش از حد معمول است و همه جای شبکه‌های اجتماعی آمریکا این جمله را می‌بینیم که «کیم کارداشیان با یک پسر دهه نودی وارد رابطه شده!»

مانور دیگر کاربران فضای مجازی نحوه تعامل این دو با یکدیگر است. همان‌طور که گفته شد تا ابتدای سال کیم همسر کانیه وست بود. کانیه وست علاوه بر اینکه از کیم مشهورتر، محبوب‌تر و ثروتمندتر بود، از او مغرورتر نیز بود و همین عامل سبب می‌شد به جز چند مورد که خطاب به کیم نامه و بیانیه نوشت و در رسانه‌ها منتشر کرد و در آنها نسبت به او ابراز علاقه کرد، در انظار عموم رفتار عیان و آشکار عاشقانه‌ای نداشته باشد. حالا رفتار پیت با کیم نقطه مقابل رفتار کانیه با اوست.

در گزارش قرار شام دو شب پیش کیم و پیت که تحت نظارت شدید پاپاراتزی‌ها و خبرنگاران زرد صورت گرفت نوشته شده است که آنها با ماشین تا جلوی درب رستوران آمدند سپس پیت از ماشین پیاده شد و به سمت درب شاگرد آمد و درب را برای کیم باز کرد و کیم که از این رفتار مبتنی بر آداب پیت به وجد آمده بود و لبخند پر شور و شعف نوجوانانه‌ای بر لب داشت دست‌های پیت را به گرمی گرفت و دست در دست به سمت رستوران راه رفتند.

در زمان شام خوردن نیز این رفتار و اطوار ادامه داشت و آنها عاشقانه و عمیق و طولانی به یکدیگر خیره می‌شدند و این سبب شد تا کاربران باز هم نسبت به این قضیه حساس شوند و به کیم یادآوری کنند که او مادر ۴ فرزند است و وارد دهه پنجم زندگی خود شده و بهتر است به خاطر آسایش و آرامش روحی فرزندانش هم که شده، کمی مراقب رفتار خود در اجتماع باشد.

پیت نیز از سوی دیگر تحت فشار افکار عمومی و قضاوت‌های کاربران قرار گرفت. او یک کمدین، بازیگر، نویسنده و برنامه‌ساز موفق تلویزیونی است که زندگی پر فراز و نشیب و سختی را پشت سر گذاشته است. جالب است که بخش مهم و مشهوری از استنداپ کمدی‌های پیت راجع به کم و کیف رفتار و تعامل کاربران و سلبریتی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر است و حالا او خود در این موقعیت قرار گرفته است.

پیت یک نیویورکی است و پدر او مامور آتش‌نشانی نیویورک بود. در حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ که اعضای القاعده با هواپیمای مسافربری ربوده شده به برج‌های دوقلوی تجارت جهانی نیویورک حمله کردند، پدر پیت یکی از ماموران آتش‌نشانی بود که به محل حادثه اعزام شد. به گفته شاهدان عینی پدر پیت آخرین فردی بود که از پله‌های این برج بالا رفت و به محض ورود او، برج اول و سپس برج دوم فرو ریخت.

این حادثه تلخ و دراماتیک تاثیر مخربی روی روح و روان پیت گذاشت و سبب شد او به اختلال شخصیت مرزی دچار شود و از همان سن ماریجوانا مصرف کند. خلأ وجود پدر، فشارهای مادر پیت برای ادای تمام مناسک دینی و رعایت اصول دینی کاتولیک‌ها و در آخر تاثیرات مخرب این بیماری و مصرف مداوم ماریجوانا سبب شد که در ابتدا پیت به ارتباط با زنان مسن‌تر از خود در زندگی علاقه پیدا کند .

همچنین احساسات او نسبت به افرادی که با آنها در رابطه است مقطعی باشد و خیلی زود به پایان برسد. به همین دلیل او در سال ۲۰۱۸ و در آستانه ازدواج با آریانا گرانده، خواننده مشهور آمریکایی و به رغم علاقه شدید گرانده به پیت، از او جدا شد و یک سال بعد و در سال ۲۰۱۹ با کیت بکینسیل، بازیگر آمریکایی که ۲۰ سال از او بزرگتر بود وارد رابطه شد.

در آن دوران پیت در پاسخ به انتقادات کاربران در مورد روابط احساسی خود گفت دست از سر من بردارید و به سراغ لئوناردو دی‌کاپریو، الک بالدوین، لری کینگ و دونالد ترامپ بروید که با دخترانی وارد رابطه می‌شوند که جای بچه آنها هستند و اگر قرار بر ارزش‌گذاری باشد کار آنها بدتر است! حالا رابطه تاره او با کیم کارداشیان سبب شده تا کاربران دوباره در مورد او صحبت و البته به سبک خودش با او شوخی کنند.

کدخبر: ۴۲۷۴۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر