کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۱۰۱۹
تاریخ خبر:

داستان کوتاه جین‌های پاره و سردار رحیمی

روزنامه هفت صبح| دیروز عکسی در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها دست به دست می‌شد که فرمانده پلیس تهران سردار رحیمی را در حال نشان دادن لباس‌های جمع آوری شده از برخی مغازه‌های بازار نشان می‌داد. شلوارهای جین احتمالا دخترانه که پر از پار‌گی و شکاف و از این جور چیزها بودند‌.

این تصاویر در جریان برگزاری هشتمین مرحله طرح پلیس امنیت عمومی منتشر شده بود. پس از ناآرامی‌های پاییز تهران ،‌پلیس نوعی آتش بس در عرصه امنیت اخلاقی را اعلام کرده بود ولی به نظر می‌رسد فعالیت‌های پلیس در این عرصه شروع شده است. قاعدتا این شلوارها و لباس ها با واکنش منفی افکار عمومی روبه رو می شوند .

امیدواریم برخورد با چنین پوشاکی همزمان شود با تساهل و تسامح در برخورد با شکل مرسوم لباس پوشش دختران و فرزندان پایتخت و دیگر شهرها. مسئله پوشش تیغی دو لبه است که می تواند پافشاری و اصرار برآن تلاطمات اجتماعی را باعث شود. به هرحال در گزارش رسمی اعلام شده است که این شلوارها از جمله شلوار جینی که سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دست گرفت، در جریان عملیات بزرگ کشف مخفیگاه‌های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفان تهران پیدا شده و دیروز در همه شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد.
برخی از فروشندگان این شلوارها در فروش‌های اینترنتی بعد از دریافت وجه، مشتری را بلاک می‌کردند. سردار رحیمی خبر داده بود که تمامی این دسته از فروشندگان بازداشت و این اجناس از بازار جمع‌آوری شدند.

کدخبر: ۵۰۱۰۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر