کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۶۰۹
تاریخ خبر:

داستان مرد‌ شش‌ میلیون‌ دلاری‌ در‌ تهران

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو|‌ روزنامه اطلاعات روز ۲۴ خرداد ماه ۱۳۵۶٫ عکس اول باز هم به فرح دیبا اختصاص دارد. طبق روال! در میان دختران بهزیستی رشت که سردبیر محترم با بدسلیقگی تیتر بازدید از زندان رشت را برای آن انتخاب کرده است: شهبانو از زندان رشت بازدید فرمودند!در صفحه ۳ عکسی کار شده از کارمندان مخابرات اهواز که به خاطر قطع برق پیراهن‌هایشان را درآورده‌اند و با بالاتنه لخت خیلی جدی در حال فعالیت هستند. حتی در میان مشتریان و ارباب رجوع‌ها. از قرار دمای هوای اهواز ۵۰ درجه بوده و برق به شکل مستمر در این شهر قطع می‌شود.

در کنار این عکس هم خبری کار شده که طبق آن جدول خاموشی برق در تهران تهیه خواهد شد. در نخست وزیری یک دوره آموزش و بعدش مسابقه تیراندازی برگزار شده که در شلیک با تفنگ ژ۳‌، ‌مهناز افخمی اول شده و هادی هدایتی و فریدون مهدوی دوم و سوم شدند و در تیراندازی با اسلحه کمری هم امیرعباس هویدا اول شده است‌. بازار مسابقات دوستانه فوتبال هم گرم بوده و در بوئنوس‌آیرس، آرژانتین در یک بازی خشن که دو اخراجی هم داشته یک - یک با انگلیس مساوی کرده و در ریودوژانیرو هم بازی برزیل با آلمان غربی با همین نتیجه مساوی شده است.

در صفحه سینما دو فیلم جدید ایرانی اکران شده. پشت و خنجر با بازی ایرج قادری و فروزان و فیلم همراهان با بازی بیک ایمان وردی و شورانگیز طباطبایی. قاتل جنایت وحشتناک خیابان بابائیان تهران هم خودش را به شهربانی قوچان معرفی کرده. مردی به نام اشیرعلی امیری که زنی به نام رخشنده حاجی بابایی که در قسمت بار رستوران کولی تهران کار می‌کرد را صیغه کرده بود‌ه که در یک اختلاف و در حالی که مست بوده سر او را با چاقو می‌برد و فرار می‌کند و در نهایت در راه رفتن به مشهد خودش را در قوچان معرفی می‌کند‌.

* در صفحه اول اطلاعات ۲۵ خرداد ۱۳۵۶ عکس اول به استقبال محمدرضا از سلطان قابوس در فرودگاه مهرآباد اختصاص دارد. به هرحال سرماجرای شورشیان ظفار، ‌عمان مدیون حکومت ایران بود. لی میجرز بازیگر سریال مشهور مرد شش میلیون دلاری هم وارد تهران شده‌. سریال مرد شش میلیون دلاری در دهه پنجاه به شدت در ایران محبوب بود. از قرار برادر لی میجرز در ایران مشغول به کار است و میجرز با همسر مشهورش فارافاست به ایران آمده و در هتل هیلتون مستقر شده‌اند و روز قبل را به آفتاب گرفتن کنار استخر هتل و بازی تنیس گذرانده‌اند.

در صفحه ۳ طرح احداث یک بزرگراه جدید منتشر شده است که قرار بوده ملاصدرا را به خیابان نوبخت و آپادانا وصل کند. بزرگراه جهان کودک که امروزه اسمش بزرگراه حقانی است. خبری هم آمده که لاله و لادن دوقلوهای به هم چسبیده ایرانی برای عمل جراحی به آلمان اعزام خواهند شد‌. در آگهی‌های خانه یک خانه دو طبقه در خیابان کوروش(شریعتی) خیابان سلیم که در زمینی به مساحت ۱۱۸ متر بناشده و ۱۵۰ متر بنای مفید و ۵ اتاق خواب دارد به قیمت مقطوع ۷۵۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. یعنی حدود ۳۲۰ ماه حقوق متوسط کارمندان. مقایسه با الان را خودتان انجام دهید.

در این شماره یک گزارش پزشکی کار شده از تاثیر شیوه تشخیص سرطان در تشدید سرطان که مطلب جالبی است. این که نمونه‌برداری و معاینه غده عموما باعث فعال شدن سلول‌های سرطانی و ایجاد متاستاز می‌شود. در مورد ماموگرافی هم این فرضیه را طرح کرده‌اند که اشعه تابیده شده خودش می‌تواند سلول‌های خاموش سرطانی را تحریک کند. در صفحه هنری پیش خبر تولید فیلم درامتداد شب منتشر شده است و این که یک شرکت سینمایی می‌خواهد روی شهرت بازیگر جوان دایی جان ناپلئون سرمایه‌گذاری کند و دستمزد سنگینی را نیز تقبل کرده است و این که اول قرار بوده این فیلم را هژیر داریوش بسازد و بعد پرویز صیاد کارگردان آن شده است.

در صفحه حوادث خبر مهم قتل زن ۷۵ ساله و میلیونر شیرازی است که در خانه خود در خیابان لطفعلی خان زند خفه شده است. او که سیاره نام داشته و به نزهت‌السلطنه معروف بوده‌. این خانم قریب ۱۰میلیون تومان سپرده بانکی داشته و فقط ماهی ۳۶ هزار تومان بهره بانکی می‌گرفته که مبلغ بسیار گزافی بوده است.

کدخبر: ۳۹۶۶۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر