کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۱۵۰
تاریخ خبر:

داستان صاحبخانه بی‌رحم مرحوم گرجی

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌روزنامه اطلاعات ۳۰ تیرماه۱۳۵۶٫ بحران برق ادامه دارد. تیتر یک درخواست مجازات برای مسئولین خاموشی برق است. عکس یک هم رضا پهلوی در کنار یک دیپلمات فرانسوی. در صفحه ۴ گزارش شده که در شهباز جنوبی خیابان منصور کوچه سنگ تراش‌ها یک خانه فروریخته و ۴ نفر کشته شده‌اند. در همین صفحه ذکر شده است که فوتبالیست‌‌ تیم ملی یعنی مجید حلوایی به خاطر ارتباط با یک زن شوهردار به دادسرا احضار شده است‌.

حلوایی اتهامات را کاملا رد کرده و گفته است که این زن از قبل به او اظهار علاقه می‌کرده اما او جواب نه به زن داده است. در همین صفحه ذکر شده که صاحبخانه مرحوم نعمت گرجی حکم تخلیه خانه او را گرفته بوده است که همسر گرجی تهدید به خودسوزی می‌کند. در نهایت مامورین اثاث خانه گرجی را به بیرون منتقل کردند و این اتفاق وقتی رخ داده که گرجی سرفیلمبرداری بوده و در منزل حضور نداشته است‌. تیم برق شیراز هم به مسابقات بین‌المللی چین رفته و یک بر صفر به تیم ب این کشور باخته است .

۱۰۰ کارخانه برای غلبه بر بحران برق با اعطای مرخصی‌های سالیانه به کارگران خود به شکل همزمان در مرداد و شهریور موافقت کرده‌اند. هلگامانیر زن آلمانی که در اصفهان، ویلیام همسر آمریکایی خود را با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود فقط به شش سال حبس محکوم شده بود. از قرار مست بودن هردو نفر و حرکت تهاجمی شوهر موجب این حکم خفیف شده است. زن و شوهر در شب حادثه در پرسه‌زنی‌هایشان در خیابان‌های اصفهان هرکدام ۱۳ یا ۱۴ بطری آبجوی الکلی خورده بودند و از حال عادی خارج بوده‌اند.

صفحه موسیقی هم اختصاص دارد به خبر ازدواج خواهر بزرگ دده بالاها با منوچهر خانلری‌،‌ ازدواج پسر این خواهر بزرگ دده بالاها با خواهرزاده منوچهر خانلری و ازدواج قریب‌الوقوع خواهر کوچک دده بالاها با یک آقای ناشناس و این که هر سه زوج می‌خواهند همراه هم برای ماه عسل‌هایشان بروند اروپا.

صفحه اول روزنامه یک مرداد ۱۳۵۶به مناقشه مصر و لیبی اختصاص دارد‌. در صفحه ۳ نوشته شده که در تعطیلات آخر هفته یک میلیون مسافر وارد مازندران و گیلان شده‌اند. بیشترین مسافر با ۲۰۰ هزار نفر عازم بندرپهلوی (انزلی) بوده و به چالوس (نوشهر و متل قو) ۱۵۰ هزار مسافر وارد شده‌اند. به بابلسر و شهسوار و ساری هم هرکدام بین ۴۰ تا ۵۰ هزار مسافر ورود داشته‌اند‌.

اسامی تیم ملی فوتبال هم برای مسابقه با استرالیا اعلام شده که همان اسم‌های معروف و همیشگی در کنار پرویز مظلومی هستند. حجازی، ‌رشیدی، ‌مودت‌، ‌عبداللهی، ‌کازرانی‌،‌ نظری‌،‌ شجاعی، ‌خبیری، دینورزاده‌،‌ صادقی، ‌پروین، ‌دانایی‌فرد، نایب آقا،‌ قاسمپور، ‌مسلم خانی، ‌عزیزی، ‌عادلخانی، ‌روشن، ‌جهانی، ‌فرکی و ‌پرویز مظلومی. در هفته سیزدهم تخت جمشید هم پرسپولیس دو بر یک ذوب آهن را شکست داده است‌.

با گل علیرضا عزیزی و مک کلوری انگلیسی در حضور ۲۵ هزار تماشاگر در امجدیه. پاس دو بر یک ماشین سازی را برده و تاج در سفر به گیلان با یک گل به ملوان بازی را باخته است. در حضور ۷۰۰۰ تماشاگر. خبری هم هست که مهاجرانی از قلیچ خانی خواسته در سفر به استرالیا همراه تیم ملی باشد. قلیچ خانی اسفند قبل در یک بازی دوستانه مقابل مجارستان از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود.

می‌گویند مهاجرانی بدش نمی‌آید از زوج قلیچ خانی و روشن در خط حمله استفاده کند. اما شرایط زانوی قلیچ خانی این مسئله را زیر سوال برده است‌. در جشنواره مسکو هم خانم مری آپیک برای بازی در فیلم بن بست جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرده است. خبری هم نقل شده از کارگری که مشغول کار تعمیرات کانال کولر در ساختمان سپهر در خیابان ثریا بوده که سقوط می‌کند و در طبقه پانزدهم گیر می‌کند و بر اثر جراحات کشته می‌شود. اسم این کارگر غلام نوری و ۵۵ ساله بوده است. یک خبر هم آمده از اوج مشکل برق در بقیه کشور که طی آن در شهرهایی مثل دزفول و رشت بعد از ساعت ۸شب استفاده از برق برای اصناف ممنوع است و باید قبل از ساعت ۸ تعطیل کنند.

کدخبر: ۴۰۴۱۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر