کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۹۶۲۳
تاریخ خبر:

داستان شهرها‌ از ‌بارسلونا تا ‌سردشت

روزنامه هفت صبح | یک: تماشای بارسلونا بدون مسی چه غم انگیز بود. در بازی با آتلتیکو بیلبائو در حداقل ۷۰ دقیقه بازی تحت فشار شدید حریف بودند و از درون دروازه تا نوک حمله، ذلیل بازی پرفشار و تهاجمی بیلبائو بودند. اگر شانس با بیلبائو یار بود حداقل ۵ گل دیگر باید به بارسلونا می‌زدند که یک بار تیر دروازه، دو بار نتو دروازه‌بان برزیلی این تیم، ‌یک بار آرائوخو و یک بار هم دی یونگ منجی بارسایی‌ها شدند. نتو در بازی با پا بسیار پر اشتباه بود و اریک گارسیا در دفاع میانی یک بازیکن درجه دو بود.

در خط حمله بریتویت کلا در سطح بازی در لالیگا نیست و در دفاع راست سرجیو بازیکنی فوق معمولی است. بارسا با خوش‌‌شانسی با یک تساوی یک- یک از زمین بیرون آمد. البته اگر بیشتر خوش شانس بود می‌توانست روی ضربه زهردار ممفیس دیپای به گل پیروزی هم برسد. هرچه هست بارسا بدون مسی یک تیم معمولی است که هیچ کس ازآنها نمی‌ترسد‌. برای بازگشت آگوئرو و دمبله و آنسو فاتی هم باید یکی دو ماهی صبر کرد.

دو: دیروز ابتدا خبر آمد که اصغر حاجیلو فوت کرده. در سن ۶۵ سالگی. دفاع چپ انرژیک تاج و استقلال که در دوره‌ای در اواسط دهه شصت به دفاع چپ تیم ملی هم رسید. در پستی که با مهدی دینورزاده رقابت داشت‌. خوشبختانه بالافاصله تکذیب و اعلام شد برادر بزرگتر او فوت کرده است. خدا را شکر. عمر دراز برای جناب حاجیلو آرزومندم.

هفته پیش هم علیرضا عزیزی فوت کرد. گوش راست فنی و پرقدرت بانک ملی و بعد هم پرسپولیس که چند بازی ملی هم در کارنامه‌اش داشت اما با ظهور ایرج دانایی‌فرد و درخشش او‌، از تیم ملی فاصله گرفته بود. نمی‌دانم چرا میانگین عمر فوتبالیست‌ها در کشور ما این قدر کم است. معدود فوتبالیست‌هایی را دیده‌ایم که از خط هشتاد سالگی عبور کنند. خداوند حسن حبیبی را برای ما نگاه دارد و البته حشمت مهاجرانی را.

سه: این رقم‌هایی که برای قراردادهای فوتبالیست‌ها مطرح می‌شود عجیب هستند. یعنی بازیکن‌های ما به شکل پایه خودرا بازیکن‌های حداقل ۲۰۰ هزاردلاری می‌دانند و اگر کمی خوب باشند قیمت خودرا تا ۶۰۰ هزار دلارهم بالا می‌برند! آن ‌هم برای بازی در کشور خودشان… دوستان عزیز من نمی‌دانم امارات و قطر چقدر می‌خواهند پول پای شما بریزند اما در جریان تجارت فوتبال اکثر شما بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت ندارید و در بهترین حالت بعید است بازیکنی در لیگ فعلی فوتبالمان با توجه به معیارهایی مثل سن و بازی‌های ملی، بیشتر از ۴۰۰ هزار دلار ارزش داشته باشد.

چهار: دیروز در صفحه ۵ که اختصاص به رویدادهای خودرو دارد، گزارشی منتشر شده بود که طی آن از رویت یک آئودی Q7 حرف زده شده بودکه در شهر سردشت دیده شده است. خب نویسنده مطلب یک اشتباه لپی می‌کند و سردشت را به عنوان شهری از کردستان مطرح می‌کند. این اشتباه در زیر تیتر هم تکرار می‌شود و سردبیر هم متوجه نمی‌شود! دیروز دوتا تلفن داشتیم مبنی بر این نکته که سردشت در آذربایجان غربی است. حق با دوستان است و سردشت یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی است.

کدخبر: ۴۰۹۶۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر