کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۱۶۰۵
تاریخ خبر:

خوزستان باران آمد؛ حدود ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان رفتند

باران در خوزستان، ۱۴۷۲ نفر دچار مشکلات تنفسی شدند و به بیمارستان رفتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از یکشنبه شب تا صبح روز دوشنبه به دنبال بارندگی در خوزستان، یک هزار و ۴۷۲ نفر به علت عارضه تنفسی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

فرهاد حمزه لویی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از این تعداد، ۳۱ نفر در بخش و هشت نفر در مراقبت های ویژه بستری شدند و بقیه به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

۸۶ نفر با عارضه تنفسی همزمان با نخستین بارندگی پاییزی و وقوع همزمان گرد و غبار ۲۲ و ۲۳ مهرماه به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراجعه کردند.
در پی بارش نخستین بارش باران در آذر پارسال، ۱۸۴ نفر با عارضه تنگی نفس به مراکز درمانی زیر مجموعه این دانشگاه مراجعه کردند.

تنگی نفس شهروندان خوزستانی همزمان با نخستین باران های پاییزی از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و تا سال ۱۳۹۴ بیش از ۶۰ هزار نفر به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند.
در نخستین شب بارندگی پاییزی در سال ۱۳۹۵ در کل خوزستان کمتر از یک هزار نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که کاهش ۷۰ تا ۸۰ درصدی نسبت به سال های گذشته را داشت.

۱۸ گزینه به عنوان عامل این تنگی نفس در خوزستان بررسی شد و چهار احتمال مشعل های چاه های نفت، سوزاندن مزارع نیشکر، سوزاندن زباله و گرده های گیاهی به عنوان عامل تنگی نفس معرفی شدند.

کدخبر: ۲۳۱۶۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر