کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۸۷۷
تاریخ خبر:

خفه کردن خواهر در حمام به‌خاطر اعتیاد

روزنامه هفت صبح | یکشنبه ۳۰ خردادماه، خبر پیدا شدن یک جسد در حمام خانه‌ای سمت شرق تهران گزارش شد. جسد مربوط به دختری حدود ۲۷ ساله بود که به‌عنوان کارمند در یک بیمارستان مشغول به کار بود و همچنین با برادرش زندگی می‌‌کرد. پدر و مادر این دو نفر نیز ساکن شهرستان بودند. روی گردن جسد کشف شده آثار کبودی و ضرب و جرح به‌چشم می‌خورد و طبق گمانه‌زنی‌ها علت قتل او خفگی بوده است.

*** کشف جسد
اما جسد این دختر جوان توسط چه کسانی کشف شد؟ دوست صمیمی این دختر، وقتی از مقتول بی‌خبر می‌ماند، چند بار با گوشی همراه او تماس می‌گیرد اما وقتی پاسخی از مقتول دریافت نمی‌کند، تصمیم می‌گیرد تا برای گرفتن خبر به در خانه این خواهر و برادر مراجعه کند. از دیگر سو، عموی مقتول نیز به در خانه آنها آمده بوده و علت این سر زدن را حال بد برادرزاده‌اش عنوان کرده است. می‌گوید: «چند ساعت قبل از مرگش، برادرزاده‌اش با او تماس گرفته و گفته حال چندان خوشی ندارد!» وقتی دوست و عموی مقتول درمی‌یابند که دختر ۲۸ ساله پاسخی به زنگ در نمی‌دهد، وارد خانه می‌شوند و جسد دختر جوان را در حمام پیدا می‌کنند.

*** اعتیاد؛ علت قتل
وقتی این اتفاق (کشف جسد) رخ می‌دهد، برادر مقتول در منزل حضور نداشته و این غیبت طولانی برادر باعث مشکوک شدن ماموران به او می‌شود. اما سرنخی از او به‌دست نمی‌آید تا اینکه صبح زود دوشنبه، بالاخره این برادر خودش را معرفی کرده و از عذاب وجدان صحبت می‌کند.

*** علت قتل و اعتراف متهم
او درباره علت قتل خواهرش و شرایط پیش آمده اعتراف می‌کند و می‌گوید: «من از خواهرم بزرگتر هستم و با یکدیگر زندگی می‌کردیم و پدر و مادرم نیز ساکن شهرستان هستند. خواهرم در یک بیمارستان کار می‌کرد اما موضوعی که مرا آزار می‌داد، مسئله اعتیاد او بود. ماجرایی که هرچه تلاش می‌کردم او را نجات بدهم، عملی نمی‌شد.» او درباره علت قتل خواهرش نیز می‌گوید: «خواهرم مدتی بود که به دام اعتیاد افتاده بود و دوستانش این بلا را سر او آورده بودند.

این اواخر چهره او به‌قدری به‌هم ریخته بود که مواد زدنش تابلو شده بود. بارها به او تذکر داده و سعی می‌کردم به او برای ترک مواد کمک کنم اما خب نشد.» متهم به قتل درباره نحوه قتل خواهرش می‌گوید: «روز حادثه، خواهرم در حمام بود، در را باز کردم و او را در حال تزریق دیدم. فکر می‌کنم خواهر هروئین تزریق می‌کرد. کنترل خود را از دست دادم. او داد زد برو بیرون و در را ببند. از او خواستم در خانه این عمل را انجام ندهد که با پرخاشگری او مواجه شدم.

دوباره بر سرم فریاد زد در را ببندم و بیرون بروم. دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد فقط می‌دانم خواهرم مرده بود. ابتدا متواری شدم اما چنان عذاب وجدانی داشتم که صبح زود دوشنبه خودم را معرفی کردم. من اصلا قصدی برای قتل خواهرم نداشتم اما این ماجرا به یکباره رخ داد و کنترل خود را از دست دادم. بارها از او خواسته بودم مواد را ترک کند اما گوش نمی‌داد. دیدن چهره‌اش که به دلیل کشیدن مواد از بین رفته بود، واقعا از تحملم خارج بود. الان هم عذاب وجدان دارم و خودم را تسلیم کردم.» متهم به قتل خواهر برای کشف جزئیات بیشتر در اختیار مسئولان قضایی قرار دارد.

کدخبر: ۳۹۷۸۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر