کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۴۳۶
تاریخ خبر:

خستگی بازیگران سریال پایتخت از سانسور

احمد مهرانفر و بهرام افشاری بازیگران سریال پایتخت در صفحه رسمی اینستاگرام خود در پست‌های جداگانه‌ای به سانسورهای انجام گرفته در فصل ششم این سریال اعتراض کردند.

اگر سریال قسمت‌های جدید سریال پایتخت را تماشا کرده باشید، قطعا متوجه صحنه‌هایی که بخشی از آن‌ها کات شده است شده‌اید. برای مثال در صحنه‌ای که شخصیت ارسطو با فرد فروشنده مواد مخدر خداحافظی می‌کند، فروشنده شروع به گفتن دیالوگ‌هایی انتقادی می‌کند اما ناگهان شاهد کات خوردن صحبت‌های او و قطع شدن دیالوگ این شخصیت هستیم.

احمد مهرانفر در اینستاگرام خود در واکنش به این سانسورها گفت: امان از سانسور ولی ما باز هم در خانه می‌مانیم

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا هم از لحن جالب کاراکتر خود برای اعتراض به ممیزی‌ها استفاده کرد: لطفا انقدر سانسور نکنید. من دیگه رد دادم!
جدا از بحث سانسورها، سازندگان پایتخت ۶ نشان داده‌اند تا جای ممکن سعی می‌کنند که از شوخی‌های جدیدی استفاده کنند که کمتر در صداوسیما آن‌ها را دیده‌ایم. برای مثال کاراکتر بهتاش به راحتی در مورد موضوعاتی مثل بهم زدن و اعتیاد صحبت کرده و آهنگ جنجال برانگیز یکی از خواننده‌های لوس‌آنجلسی هم ورد زبانش است.

پایتخت ۶ تا امروز نشان داده که سیروس مقدم و محسن تنابنده بار دیگر در ارائه یک دنیای جذاب و خنده دار موفق عمل کرده‌اند. این سریال هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود

کدخبر: ۳۱۶۴۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560675246

    فقط یه سریال پر بیننده داره تلویزیون این م که دارین اینقدر سانسور میکنین هدفتون چ یه نمیدونم از این کار!!!؟؟