کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۷۵۶
تاریخ خبر:

خرید کدام خودروها بیشترین سود را دارد؟

روزنامه هفت صبح، سیدمحمدرضا دادگستر | اگرچه طرح‌های خرید فوری خودرو معمولاً محدودیت یک‌ساله صدور سند دارند اما در فضای مجازی خرید و فروش حواله‌های آنها امری معمول است. البته چند وقتی می‌شود که خبری از محدودیت‌ها، به خصوص در طرح‌های خودروسازان خصوصی نیست و همین باعث شده تا خودرو هنوز هم به عنوان یک حوزه جذاب برای سرمایه‌گذاری مطرح باشد.

حتی اگر خیال سرمایه‌گذاری هم نداشته باشید و خودرویی برای مصرف روزمره بخواهید تفاوت قیمت کارخانه و بازار در بیشتر مدل‌ها به اندازه‌ای هست که قید خرید مستقیم از بازار را بزنید و مستقیم از خود شرکت خودروی مدنظرتان را بخرید. در این گزارش به سراغ آخرین طرح‌های فروش خودروسازان رفته‌ایم.

کوییک و ساینا: آخرین طرح فروش فوق‌العاده سایپا که در آخرین روزهای شهریور برگزار شد، با استقبال زیاد خریداران روبه‌رو شد. در این طرح سه خودروی کوییک معمولی، کوییک R و ساینا S و همچنین کوییک S با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شدند. البته اختلاف قیمت خودروهای نارنجی‌پوش‌ها با بازار در ماه‌های اخیر کم شده به صورتی که خودروهای فوق به ترتیب اختلاف قیمت ۲۷ میلیونی، ۲۲ میلیونی و ۳۴ میلیونی با نمونه‌های بازار دارند. گفتنی است که قیمت کوییک S هنوز در بازار معلوم نشده است.

فیدلیتی : کراس‌اوور تازه‌وارد بهمن موتوری‌ها در آخرین طرح فروش این شرکت برچسب قیمت ۷۳۵ میلیون تومانی خورده است. البته در این طرح تنها نسخه پنج‌نفره این خودرو عرضه شده است. فروش فیدلیتی در این طرح به صورت نقدی و با تحویل یک‌ماهه است. البته بهمن موتور در این طرح برای اولین بار دو شرط را به ثبت‌نام خودرو افزوده است: دارا بودن گواهینامه و داشتن سن حداقل ۱۸ سال.

این روزها قیمت فیدلیتی در بازار روند نزولی داشته اما با این حال و با قیمت ۹۸۵ میلیونی بازار هنوز هم اختلاف قیمت آن به اندازه‌ای هست که خرید فیدلیتی جذاب باشد. فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی عرضه می‌شود.

هایما S7 توربو پلاس : هایما S7 توربو چندماهی است که در سایه خبر ورود کراس‌اوورهای جدید هموطنش به بازار دیگر در صدر اخبار حضور ندارد اما با افزایش ظرفیت خط تولید آن در ایران خودرو خراسان قرار است بیشتر از این خودرو بشنویم. ایران خودرو اخیراً اولین طرح فروش فوق‌العاده هایما S7 توربو پلاس اتوماتیک را برگزار کرده است.

این خودرو که با چهار رنگ سفید، ذغالی، خاکستری و نقره‌ای به فروش می‌رسد، قیمت ۶۷۵ میلیونی در طرح دارد. این در حالی است که هایما S7 پلاس در بازار ۸۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود. البته موعد تحویل ایران‌خودرو ۹۰ روزه است که یعنی باید زمان بیشتری را نسبت به خودروسازان خصوصی برای تحویل گرفتن خودرویتان صبر کنید.

فردا ۵۱۱ و فردا SX5 : فرداموتورز به‌رغم تبلیغات گسترده برای کراس‌اوور SX5 و سدان ۵۱۱ هنوز نتوانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و جالب است بدانید که قیمت محصولات این شرکت در بازار ارزان‌تر از قیمت آنها در طرح‌های فروش شرکت هستند! در حال حاضر اگر بخواهید فردا ۵۱۱ را از بازار بخرید، ۵۳۰ میلیون تومان می‌دهید و خودرو را سریع تحویل می‌گیرید اما اگر از خود شرکت بخرید باید ۵۶۹ میلیون بپردازید و البته ۱۲۰ روز هم صبر کنید. البته فرداموتورز در آخرین طرح فروشش تخفیفی ۵۰ میلیونی روی SX5 داده و قیمت این خودرو برابر با قیمت آن در بازار آزاد شده یعنی ۶۹۹ میلیون تومان.

کدخبر: ۴۱۷۷۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر