کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۰۳۸
تاریخ خبر:

خرده روایت‌هایی خواندنی از خرداد ۱۳۵۶

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | روزنامه اطلاعات پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۵۶٫در صفحه اول باز هم عکسی از فرح دیبا در پشت بام یک خانه روستایی در ماسوله.در صفحه ۳ یک دستفروش در خیابان‌های تهران همزمان با حضور بازیگر مرد شش میلیون دلاری کلی تیشرت و پیراهن با عکس لی میجرز گذاشته برای فروش و کلی هم مشتری. در صفحه ۱۰ پیش بازی ایران و هنگ کنگ چاپ شده که قرار است یکشنبه تیم ملی در اولین بازی مرحله مقدماتی جام‌جهانی با آن دیدار کند.

در صفحه ۱۴ گزارش برگزاری هفته فیلیپین در هتل کنتینانتال تهران بوده (هتل لاله).فیلیپینی‌ها در دهه ۵۰ در حال تبدیل شدن به یک گروه کار در ایران بودند.این هفته فیلیپین شامل رقص و آواز و مجموعه‌ای جنگولک بازی‌های مرسوم بوده است.سفیرعربستان هم به بهانه سفر امیر مکه به ایران یک مهمانی گرفته و وسط مهمانی یک تازه عروس و داماد ایرانی نقل محفل می‌شوند که ۴۸ساعت قبل ازدواج کرده‌اند. صادق سمیعی از مدیران بانک ایران و عرب و همسرش شیرین رهبانی.

در صفحه سینما هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است و همان اراجیف قبلی اکران هستند.کلی کلفَت و خوشگل و دکترجون و کمرباریک و هوسباز! در صفحه حوادث از دستگیری دو جوان کیف قاپ خبر داده شده که در محدوده شمیران و پهلوی و سیدخندان به قاپیدن کیف خارجی‌ها مشغول بوده‌اند و گفته‌اند تحت تاثیر فیلم فریاد زیر آب به این کار دست زده‌اند.علی زین‌الدینی و علی میری.در میان قربانیانشان از همه ملل وجود دارند و آخرین آنها یک زن ژاپنی بوده است.

در صفحه شنبه ۲۸خرداد خبر اصلی هجوم تهرانی‌ها به سواحل شمالی بوده که خبرنگار اطلاعات رقم آن را ۵۰۰هزار نفر طی تعطیلات آخر هفته تخمین زده است و اینکه شش نفر هم در دریا غرق شده‌اند و ۱۱ نفر هم در جاده‌های شمال در اثر تصادف مرده‌اند.در بندر پهلوی (انزلی) تخمین زده می‌شود ۵۰هزار مسافر حضور داشته‌اند و در بابلسر هم از ۲۵هزار نفر صحبت شده و همینطور در نوشهر و متل قو و محمودآباد و شهسوار و رامسر.

در صفحه ۵ از سرنوشت ۵۰هزار دانشجوی ایرانی در آمریکا نوشته شده که خب رقم بالایی بوده است.گزارش پر است از هشدار به خانواده‌ها درباره ماری‌جوآنا و موادمخدر و آبجو و از اینجور خطرات.در صفحه ۱۰ترکیب ایران برای بازی فرداشب مقابل هنگ‌کنگ نوشته شده است که در خط حمله روشن و غفور جهانی و عادلخانی بازی می‌کنند و در خط هافبک هم پروین و صادقی و قاسمپور و در خط دفاع هم اسکندریان و نایب آقا و عبداللهی و کازرانی و درون دروازه هم ناصر حجازی.

مصاحبه‌ای هم با حشمت مهاجرانی انجام شده که طی آن مهاجرانی با خیال راحت از این بازی حرف زده و روی قدرت سرزنی غفور جهانی حساب کرده است.خبرنگاران هنگ‌کنگی خیلی نگران شوت‌های سنگین عادلخانی هستند. در صفحه ۳۰ نوشته شده که پنج عضو یک خانواده قوچانی در ۱۰کیلومتری جاده شیروان به قوچان در تصادف رانندگی مرده‌اند.یک پیکان به رانندگی قاسم شعبانپور و چهار سرنشین دیگر که به یک نیسان آبی می‌خورد که راننده‌اش یک تبعه افغانستانی بوده و هر پنج سرنشین پیکان می‌میرند. علت حادثه انحراف به چپ راننده نیسان بوده است که خودش در این حادثه مجروح می‌شود.

کدخبر: ۳۹۷۰۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر