کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۰۰۶۴
تاریخ خبر:

خداحافظی کالدرون از پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر نسبت به رفتار باشگاه پرسپولیس موضع‌گیری و با انتشار پیامی از هواداران تیمش خداحافظی کرد. هر چند به نظر می رسد او می خواهد راه استراماچونی را برود.
به گزارش مهر، گابریل کالدرون در حالی صبح امروز تهران را به مقصد آرژانتین ترک کرد که بار دیگر در صفحه شخصی خود پیامی را منتشر و به نوعی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

در پیام کالدرون آمده است: «در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم. هوادارانی که بهترین در دنیا هستند. این را همه می‌گویند و من پس از شش ماه حضورم در ایران تأیید می‌کنم. از اعتماد و لطف هواداران ممنونم.

از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند. بدون هیچ توقعی. خیلی از ایرانی‌ها ممنونم چون هر روز شاهد لطف، احترام و مهمان نوازی آنها بودیم. می‌روم اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم چون مدام می‌گویند؛ کالدرون به خاطر پول دلخور است اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است. باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید به طور مثال من و دستیارانم هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم. چون برای باشگاه مهم نبود. آنطور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند.

رفتار باشگاه باید در خور هواداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک می‌کنم. چون تیم و هواداران فوق العاده ای داریم. مرسی.»

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با صدور این پیام دو پهلو ایران را ترک کرد که پیش از این آندره استراماچونی هم همین کار را با هواداران استقلال کرد و پس از صدرنشینی تیمش ایران را ترک کرد و هنوز هم برنگشته است.

کدخبر: ۳۰۰۰۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    ببینیم مثل استراماچونی که وزیر ورزش ریس جمهور شهرداران از ورامین تا خوزستان رئ یس سازمان ملل و دوستان وآشنایان و وابستگ ان… میرن دنبالش؟ یا مثل برانکو میگن به د رک که رفت؟ بعد ما تیم…