کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۴۶۳
تاریخ خبر:

خداحافظی جیهان عبدالعظیم سوری با جهان بازیگری

روزنامه هفت صبح| پست فیسبوکی جیهان عبدالعظیم، بازیگر سوری که در آن از استعفای خود صحبت کرده، یکی از موضوعات داغ در میان کاربران عربی است. او در این پست نوشته است: می‌دانم که بسیاری از شما‌ می‌خواستید من به صحنه بازیگری برگردم و دوست ندارم در این روزهای سخت شما را آزار بدهم ولی تصمیم گرفتم که خود را از بازیگری، بازنشسته کنم. این موضوع شخصی است و دوست دارم به آن احترام بگذارید.

جیهان متولد سال ۱۹۷۶ در حلب سوریه است و از سال ۱۹۹۳ تاکنون در بیش از ۶۰ سریال سوری نقش‌آفرینی کرده ‌. برخی از این سریال‌ها در ایران هم پخش شدند مثلا سریال الشتات که سریال رمضانی شبکه دو سیما در سال ۱۳۸۳ بود. البته گفته شده که دوران اوج او از سریالی به نام «اشواک ناعمه» در سال ۲۰۰۵ آغاز شده است.

جنجالی‌ترین خبر در مورد او البته، داستان بازیگری و مشارکت در سریالی به نام امام الفقها امام صادق (ع) بود که در سال ۲۰۱۲ توسط کارگردانی کویتی به نام سامی جنادی ساخته شد و جیهان در آن بازیگر مهمان بود. جیهان، زندگی شخصی جالبی هم دارد. در سال ۲۰۱۵ یعنی حدود ۴۰ سالگی با دکتری سوری به نام ایمن عباد ازدواج کرد و یک سال بعد، از او طلاق گرفت و به عقد ایاد ابراهیم، نویسنده مصری درآمد. البته این دو هم باز مدتی از هم جدا زندگی کردند ولی بعد از مدتی جیهان خبر داد که دوباره به یکدیگر برگشته‌اند. جیهان در حال حاضر در مصر سکونت دارد و صفحه اینستاگرام او نیز نزدیک به ۶۵۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

کدخبر: ۳۲۲۴۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر