کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۱۳۹۶
تاریخ خبر:

خبر فاکس‌نیوز علیه ایران جعلی بود؛ هواپیمای حامل اسلحه یا احشام؟

اداره کل هواپیمایی لبنان گزارش ادعایی فاکس نیوز مبنی بر انتقال یک محموله سلاح به این کشور توسط خطوط هوایی فارس قشم را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، درحالی‌که شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی مدعی شده بود یک هواپیمای متعلق به خطوط هوایی فارس قشم ایران به فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری تسلیحات منتقل کرده است، اداره کل هواپیمایی لبنان با انتشار بیانیه‌ای آن را قویا تکذیب کرد.

اداره کل هواپیمایی لبنان در بیانیه خود تصریح کرد که خطوط هوایی فارس قشم متعلق به ایران است که در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۴ مهرماه) برای پرواز باری میان فرودگاه‌های دمشق - بیروت - دوحه درخواست مجوز کرده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: در پرواز دمشق_ بیروت مورخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهرماه) که هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ B ساعت سه بعد از ظهر به وقت محلی در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری به زمین نشست، هیچگونه محموله‌ای نداشت.

همچنین در پرواز بیروت _ دوحه در ۱۷ اکتبر (۲۶ مهرماه) در ساعت ۷:۳۰ غروب به وقت محلی پس از موافقت مقامات هواپیمایی کشوری قطر، این هواپیما با ۷۴ تن بار احشام عازم دوحه شد.

بنابر این گزارش، اداره کل هواپیمایی لبنان در ادامه از رسانه‌ها خواسته است تا در انتشار هرگونه اطلاعات مربوط به فرودگاه بیروت مراقب و هوشیار باشند.

کدخبر: ۲۳۱۳۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر