کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۸۷۵۸
تاریخ خبر:

خبر بد برای فوتبال ایران؛‌ طارمی در برف گیر افتاد!

مهدی طارمی در ترکیه گیر افتاده، پروازها به‌خاطر بارش برف متوقف شده و فرودگاه‌ها تعطیل هستند. (می‌توانید ویدئو را تماشا کنید)

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مهدی طارمی به‌زودی به اردوی این تیم در تهران ملحق می‌شود. او درباره وضعیت مهدی طارمی گفت: در حال استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم تا یک هواپیمای اختصاصی او را به ایران بیاوریم. با شرکت‌های هواپیمایی مختلف هم در ایران و هم در ترکیه صحبت کردیم و به دنبال این هسیتم هرچه زوتر طارمی را به ایران بیاوریم.

با این حال ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه، اعلام شد ترکیه با اعزام هواپیمای اختصاصی به این کشور برای بازگرداندن طارمی، مخالفت کرده است و اسکوچیچ احتمالا باید این مهاجم سرشناس تیم ملی را هم در دیدار با عراق از ترکیب بیرون بگذارد.

مجتبی خورشیدی در گقتگوی جدیدش اعلام کرده، خیلی دوست داشتیم طارمی را زودتر در کنار خودمان ببینیم. به همین علت رییس فدراسیون فوتبال تاکید ویژه کرد که با توجه به ظرفیت‌ها و تمامی امکانات مقدمات حضور این بازیکن ارزشمند را در اردوی تیم ملی فراهم کنیم. حتی رایزنی‌های لازم برای فرستادن هواپیمای شخصی صورت گرفت. اما متاسفانه کشور ترکیه وضعیت آب و هوایی مطلوبی ندارد و امکان نشستن هواپیما در فرودگاه‌های این کشور به سختی امکان‌پذیر است.

با توجه به زمان کوتاه تا دیدار ایران و عراق که فردا ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد، در نبود آزمون، دراگان اسکوچیچ باید قید مهدی طارمی را هم بزند و روی سایر بازیکنان خود حساب باز کند

کدخبر: ۴۳۸۷۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    چرا ترکیه؟ پرواز مستقیم به تهران نیست، ب ه کشورهای عربی که بود