کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۷۷۸۵
تاریخ خبر:

خانواده‌ کارداشیان و مسئله‌ عقل‌ سلیم

روزنامه هفت صبح، ساعد برقی | سه پاره یادداشت ‌در حاشیه‌های نارنجی و بنفش دنیای مشاهیر .
* یک: ‌اتفاق جالب روز گذشته کتک کاری خواهران کارداشیان در رئالیتی شو مشهورشان بود. در این رئالیتی شو کیم از خواهر کوچک‌ترش کورتنی انتقاد کرد و در نتیجه این انتقاد( که در لفافه به بیکاره بودن کورتنی اشاره داشت )دعوای کلامی بین دو خواهر شکل گرفت و بعدش در جلوی دوربین فیلمبرداری و در حضور دو خواهر دیگرشان یعنی کندال و کلوئی،‌ این دو نفر یک دل سیر همدیگر را کتک زدند.

یک جنگ واقعی با چک و لگد و چنگ و الفاظ زشت! ثروت این خواهران میلیونر شاید برایتان جالب باشد. کیم کارداشیان ۳۵۰میلیون دلار ثروت خالص دارد و کورتنی ۵۰میلیون دلار. یادتان باشد که ثروت خواهر کوچک‌ترشان کایلی یک میلیارد دلار است و دو خواهر دیگر هم ثروت‌های سرسام‌آور دارند ولی خب زندگی این پنج خواهر که عموما عصاره‌های بی‌هنری هستند نشان می‌دهند که آن ضرب‌المثل قدیمی معمولا هجو شده، هنوز هم درست است: پول خوشبختی نمی‌آورد. شعور و فهم که جای خود! با خودتان فکر کنید که حاضر بودید ثروت این موجودات عجیب الخقه را داشته باشید به شرطی که کاراکترتان مثل آنها بود؟‌ اگر کمی عقل سلیم داشته باشید می‌گویید نه!

* دو: خبر دیگر این بود که مدونا یک میلیون دلار که می‌شود به پول ما چیزی در حدود ۱۵میلیارد تومان به خیریه‌ای در راستای مبارزه با کرونا کمک کرده است. دو روز قبل اپرا وینفری هم ۱۰میلیون دلار پرداخت کرد که می شود چیزی در حدود ۱۵۰میلیارد تومان. از چهره‌های مشهور ایرانی خبر نداریم.

می‌دانیم که جهانبخش که سالی در حدود یک میلیون دلار درآمد دارد ۵۰ میلیون تومان برای مبارزه به کرونا به بیمارستانی در رشت کمک کرده. می‌دانیم که علی کریمی هم در خرید ماسک و وسایل پزشکی مورد نیاز فعالیت‌های خیرانه داشته است. دیروز پیمان معادی هم خبر از فعالیت هدیه تهرانی و یارانش در امور انساندوستانه داده بود. از بقیه خبری نداریم. هنرمندان ثروتمند ما فعلا چندان دست در جیب نکرده‌اند.

* سه: در همین دو ماه گذشته سه تا فیلم خوب از وودی آلن، کلینت ایستوود و رومن پولانسکی دیده‌ام.روز بارانی در نیویورک ،‌ ریچارد جول و یک افسر و یک جاسوس . هر سه فیلم دیدنی و جذاب هستند. در مورد فیلم وودی آلن نقدهای منفی فراوانی خوانده بودیم که عموما متاثر از جنبش می تو بودند.

اما یک روزبارانی در نیویورک فیلمی دلنشین و دیدنی است. فیلم پولانسکی هم یادآور سبک سرد و استیلیزه و البته روایتگر پولانسکی در بهترین فیلم‌هایش است. در مورد ریچارد جول هم قبلا نوشته‌ام. اما نکته جالب‌تر سن کارگردان‌های این سه فیلم است.وودی آلن ۸۳ ساله ،‌رومن پولانسکی ۸۷ ساله و کلینت ایستوود ۹۰ ساله هستند !

کدخبر: ۳۱۷۷۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر