کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۹۴۰۶
تاریخ خبر:

خانم کیدمن و صحنه‌های دردناک تابستانی

روزنامه هفت صبح | یک: یکی از صحنه‌های دردناک تابستانی شستن جلوی خانه‌ها و پیاده‌روها با فشار آب و همیاری شلنگ و جارو است. در مجتمع‌های آپارتمانی سرایدارهای عزیز این وظیفه را دم‌دمای غروب آفتاب برعهده دارند و در مغازه‌ها هم این اتفاق تکرار می‌شود. چاره کار گشت موتوری است.

مسئله مصرف بالا و یا پایین آب نیست. این حرکت یعنی تمیز کردن و آب‌پاشی پیاده‌روها با فشار آب زیاد رسما توهین به عموم جامعه است. نوعی بی‌حرمتی باورنکردنی نسبت به آب آن‌هم در کشوری نیمه‌بیابانی. حتی اگر کمبود آب هم نداشتیم این حرکت بسیار زشت و زننده است. به قول دوستی لعنت به همه شلنگ‌ها.

دو: هنوز همان پیشنهاد قدیمی را خطاب به جناب رئیسی و کابینه محترمشان دارم. هنوز هم فکر می‌کنم راه آشنایی این دوستان با روحیات و سبک زندگی مردم تهران سرزدن به پارک‌های شلوغ تهران است. پارک‌شهر یا پارک لاله. آن وقت طبقه متوسط از توده‌ای بی‌شکل و ناسازگار برایتان به مجموعه‌ای قابل فهم از خلقیات و روابط و خواسته‌ها تبدیل می‌شوند. خیلی خوب است که به مناطق محروم سر می‌زنید و به محافل مذهبی و سخنرانی‌ها و نمازهای جماعت اما این سرزدن به پارک‌ها و یا خیابان‌های شلوغ مرکز شهر را نیز در دستور کارتان قرار دهید.

سه: خانم نیکول کیدمن پدیده عجیبی هستند. پیش‌بینی می‌شد ایشان در گذر از ۵۰ سالگی به سمت دوران بازنشستگی بروند اما سریال‌های پرطرفدار و به‌خصوص تم حقوق زنان و مقابله با آزار جنسی او را به دوره جدیدی از فعالیت سینمایی وارد ساخته است. دو سیزن سریال دروغ‌های کوچک بزرگ، مینی‌سریال آندویینگ و حالا هم یک مینی‌سریال دیگر به اسم ۹ بیگانه کامل‌. در همه این سریال‌ها او نقش اول را بر عهده دارد و در سن ۵۳ و ۵۴ سالگی به اندازه همه دوران دیگر بازیگری‌اش در حال تجربه محبوبیت و ثروت است.

چهار: پلیس اعلام کرده ۷۵۰ هزار اعمال قانون در مورد اتومبیل‌های متخلف در ایام تعطیل انجام داده. یعنی چیزی در حدود ۷۵۰ میلیارد تومان درآمد خالص و بی‌دردسر! این از آن خبرهاست که باید بعدا پیگیری‌اش کنیم.

پنج: از قرار یکی از دلایل بالارفتن آمار کرونا در انگلیس بازی فینال جام ملت‌های اروپا بین انگلیس و ایتالیا در ویمبلی بوده. طبق گزارش‌های رسیده ۲۳۰۰ نفر که مشکوک به کرونا بودند، به عنوان تماشاگر در این بازی شرکت کردند و ۳۴۰۴ نفر بعد از حضور در این بازی به کرونا مبتلا شدند!

کدخبر: ۴۰۹۴۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر