کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۰۰۹۰
تاریخ خبر:

حکم اعدام سهند نورمحمدزاده لغو شد

شرق نوشت: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب که به عنوان شعبه هم عرض به پرونده سهند نورمحمدزاده رسیدگی می‌کرد، حکم خود را صادر و این بازداشتی اعتراضات را به ۱۰ سال تبعید به کهنوج کرمان و شش سال حبس محکوم کرد.

حامد احمدی، وکیل انتخابی سهند نورمحمدزاده، بازداشتی اعتراضات ایران خبر از صدور حکم شعبه هم عرض داد و گفت به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب که به عنوان شعبه رسیدگی کننده به پرونده سهند نورمحمدزاده انتخاب شده بود، مراجعه کردم و رای پرونده به من ابلاغ شد.

او درباره جزئیات حکم صادره نیز بیان کرد قاضی شعبه اعدام را رد کرده، ولی سهند را محارب دانسته و براین اساس هم به عقیده من حکم سنگینی صادر کرده است.

وکیل انتخابی سهند نورمحمدزاده تصریح کرد: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب سهند نورمحمدزاده را به اتهام محاربه به ۱۰ سال تبعید به کهنوج استان کرمان، پنج سال حبس به اتهام اجتماع و تبانی و یک سال هم به اتهام اخلال در نظم عمومی محکوم کرده است.

این وکیل دادگستری درباره شیوه اجرای تبعید سهند نورمحمدزاده توضیح داد در قانون قید شده که محکومی که تبعید می‌شود، نباید با کسی مراوده داشته باشد از این رو احتمالا سهند به زندانی در کرمان خواهد رفت.

کدخبر: ۵۱۰۰۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر