کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۲۹۴۴
تاریخ خبر:

حواشی جالب حرف‌های تازه عزت‌الله ضرغامی

روزنامه هفت صبح | عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما که اخیرا، هم تعداد مصاحبه‌هایش زیاد شده و هم حرف های پرحاشیه بیشتری می‌زند، این‌بار در گفت‌وگو با شبکه راوی دست روی موضوعاتی گذاشته که توانسته باز هم توجه شبکه‌های اجتماعی و بقیه رسانه‌ها را به خود جلب کند. بخش‌هایی از حرف‌های تازه او را می‌خوانیم:

* من در یک مقطعی یک جمع‌بندی را خدمت رهبر معظم انقلاب انتقال دادم. اینکه نیروی انتظامی در خانه مردم به بالای پشت‌بام می‌رود و دیش‌ها را جمع می‌کند، واقعا کار صحیحی نیست. این را من خدمت ایشان مطرح کردم. بر اساس قانون بود. آن قانون هنوز لغو هم نشده؛ یعنی مصوبه مجلس است و نیروی انتظامی هم یک ماموریت دارد. من این را برای اولین‌بار می‌گویم: رهبر معظم انقلاب دستور دادند به ناجا که شما دیگر به خانه‌های مردم و بالای پشت‌بام نروید دیش جمع کنید.

* ما نسبت به همه مسئولان جمهوری اسلامی یک وظیفه مشابه داریم و سعی می‌کنیم که به‌خصوص وقتی در مصدر اجرایی هستند، سرویس‌های لازم را بهشان بدهیم. این تقریبا در مورد همه مسئولان انجام می‌گیرد. مگر اینکه یک حالت خاصی پیش بیاید، یک مسئول خاصی بخواهد یک بهره‌برداری‌های نامتعارف سیاسی، آن هم مستمر در وضعیت خاصی را انجام دهد که مدیریت صداوسیما باید هوشمند باشد و در همه دوره‌ها هم همینطور بوده و باید این را رعایت کند.

* آقای احمدی‌نژاد منتقد صداوسیما شد و نسبت به برنامه‌هایی که ما می‌رفتیم، واقعا گله‌مند بود و انتقاد می‌کرد. این انتقادات خیلی بالا گرفت و ایشان شکایت پیش رهبر معظم بردند و بعد از آن رهبری دستور رسیدگی دادند. معاونت برنامه‌ها، مسئول دفتر رسیدگی شد. از آنها گزارش خواست. آقای کلهر، آقای هاشمی، آقای شاید الهام و همه دوستان زحمت کشیدند علیه صداوسیما یک گزارش تهیه کردند

که درواقع صداوسیما اینجاها وظیفه‌اش را نسبت به دولت انجام نمی‌دهد، تضعیف می‌کند و اینها. ما هم پاسخ خودمان را دادیم. یک جلسه مهمی در دفتر رهبری گذاشته شد، از دو طرف صدا کردند. از آن‌طرف دوستان آمدند، از این‌طرف هم بنده رفتم. بحث مفصلی کردیم. جمع‌بندی دفتر رهبری که خدمت رهبر معظم گزارش دادند این بود که درواقع ۵۰-۵۰ رای دادند.

* من یکی از بهترین دوران‌هایم که هیچ تزاحمی نداشتیم با آقای خاتمی بود. آقای خاتمی خودش در این موارد خیلی منطقی عمل می‌کردند. من در آن یک سال هیچ مشکلی با ایشان نداشتم. اینها را برای اولین‌بار می‌گویم؛ مثلا من خبر ۲۰:۳۰ را راه انداختم. به آقای خاتمی هم بعدا من گفتم که ۲۰:۳۰ قرار است اخبار حاشیه‌ای زیاد برود. بنابراین اگر اخبار حاشیه‌ای رفت از مسائل مختلف، شما ناراحت نشوید.

آقای خاتمی خیلی خوب پذیرفت و تا آخر معترض ما نشد. از جمله ایشان وقتی سال آخر مسئولیتشان در مراسم روز دانشجو در دانشگاه رفت را یادتان هست؟ آنجا تعداد زیادی از دانشجوها شلوغ کردند، تندی کردند، شعار علیه ایشان دادند، دانشجوهای هم‌خط خودشان؛ یعنی اصلاح‌طلبان. آقای خاتمی هم عصبانی شد، تندی کرد به آنها و نوارش هست.

ما همه این را پخش کردیم. نزدیک به شش دقیقه بود. الان اگر کسی بخواهد این کار را با آقای روحانی بکند، دولت پدرش را درمی‌آورد. احمدی‌نژاد هم یک جاهایی از این نظر خیلی خوب بود. یادتان هست احمدی‌نژاد رفت دانشگاه امیرکبیر، آن جلسه‌ای که رفت، آنجا بیشتر از آن جلسه آقای خاتمی حاشیه داشت.

* کیم کارداشیان ۲۰۰ میلیون فالوئر دارد، این هم شخصیت جهانی است، حالا بعد نگویند ضرغامی همه را ول کرد چسبید به کیم کارداشیان! من چون متخصص مجازی‌ام رکوردها را دارم که آقا کی بیشترین فالوئر را دارد.

* آباژور افتخار من است. حالا اگر شما می‌خواهید بروید «آباژور افتخار من است» را تیتر کنید، من کاری به آن ندارم. ولی استدلال مرا بشنوید و بگویید من درست می‌گویم یا نه. من آمدم به‌جای اینکه کل آن صحنه را حذف کنم… قبل از من می‌گفتند لباس‌هایش ناجور است و هیچ‌کاری نمی‌توانیم بکنیم و اصلا آن سکانس را حذف کنیم، اما من یک کار دیگر کردم.

کدخبر: ۳۷۲۹۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر