کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۸۶۱۲
تاریخ خبر:

جزییات تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی + واکنش پلیس

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به تیراندازی به سوی ماموران و شهروندان در مقابل بنیاد شهید کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، درپی اعلام خبری مبنی بر تیراندازی به سمت ماموران پلیس در مقابل کلانتری فلسطین در خیابان طالقانی تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی، فردی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرد. در این حادثه دو نفر از ماموران پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند. متهم نیز دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است.

بنابراعلام پلیس پایتخت در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار است و مورد خاصی وجود ندارد.

همچنین تاکنون گزارشی از شهادت ماموران پلیس وشهروندان در این حادثه مخابره نشده است.

به‌روزرسانی؛ ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه | فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات تیراندازی رخ داده در خیابان طالقانی تهران را تشریح کرد. به‌گفته سردار حسین رحیمی روز گذشته حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار، رخ داد که بر اثر آن چهار نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. رسیدگی به این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرارداشت. تحقیقات اولیه نیز حاکی از آن بود که ضارب درپی اختلافات ملکی که از سال ها پیش وجود داشت، دست به این کار زده و متواری شده بود. این فرد صبح امروز در حوالی خیابان طالقانی و فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه مورد شناسایی قرار گرفت. این فرد به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک کرد که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در همان محل دستگیر و خلع سلاح شد. در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال انجام است. در اظهارات اولیه خود اعلام کرده که باغدار است و هدفش از این اقدام اختلافات ملکی بوده است.

حمله مسلحانه به دو پلیس در تهران

حمله مسلحانه به دو پلیس در تهران حمله مسلحانه به دو پلیس در تهران حمله مسلحانه به دو پلیس در تهران حمله مسلحانه به دو پلیس در تهران حمله مسلحانه به دو پلیس در تهران

کدخبر: ۴۵۸۶۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر