کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۷۶۲۱
تاریخ خبر:

حمله خونین دو موتورسوار به دو زن در شیراز

روزنامه هفت صبح، زهرا عواطفی‌نژاد| شب شنبه خبر یک حمله فجیع به دو زن در شیراز به ماموران پلیس آگاهی فارس مخابره شد. ماجرای قتل زن ٢۵ ساله و مجروح شدن زنی ۴١ساله که در محله سنگ سیاه شیراز با ضربات چاقو مورد حمله دو موتورسوار قرار گرفته بودند! قاتل پسری ١٩ساله است که با همدستی برادرش این قتل را انجام می‌دهد.

جزئیات قتل
طبق گفته برخی افراد مطلع این دو زن که هردو معتاد هستند از قبل هیچگونه آشنایی با دو متهم نداشته‌اند. شب حادثه، قاتل با زن ٢١ساله درگیر شده و به همدستی برادرش به سمت این دو زن حمله‌ور می‌شود. با کارد آشپزخانه به زن ۲۱ساله ضربه‌ای می‌زند که کارد تا میانه سر او فرو می‌رود و بعد از آن چند ضربه به زن ۴١ساله زده که این ضربات منجر به قتل یک زن و مجروح شدن دیگری می‌شود.

انگیزه جنایت
اما جزئیات بیشتر این حادثه از زبان پلیس استان فارس به این شرح است: فردی ١٩ساله با برادرش در حال عبور از محله سنگ سیاه شیراز بوده است و در این میان دو زن که در گوشه‌ای مشغول استعمال موادمخدر بوده‌اند که این‌دو برادر علاوه بر مزاحمت به آنها فحاشی کرده و از همانجا استارت درگیری زده شده است. زن ٢١ساله با وجود اصرارهای دوستش برای فیصله دادن به قضیه کوتاه نیامده و داد و بیداد می‌کند و مابقی قضایا.

دستگیری متهمان
در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محله سنگ سیاه شیراز، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.با حضور پلیس در محل مشخص شد یک پسر جوان با برادرش به علت درگیری و مزاحمت خیابانی با دو زن درگیر شده‌اند که طی این درگیری یکی از زنان بر اثر ضربات مهلک چاقو از ناحیه شکم کشته و دیگری به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

از همان دقایق اولیه این گزارش، گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کردند. در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس، سرنخ‌هایی از مخفیگاه قاتلان در شیراز به دست آمد و سرانجام با حضور بهنگام پلیس، متهمان ساعاتی بعد از وقوع قتل با انجام عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس، جوان ١٩ساله با توجه به اسناد و مدارک موجود در حالی به قتل به علت فحاشی مقتول اعتراف کرد که شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو متهم این پرونده حین عبور از آن محل برای این دو زن مزاحمت ایجاد کرده‌اند. بر اساس این گزارش دو برادر دستگیر شده در این عملیات بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

کدخبر: ۴۵۷۶۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر