کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۲۷۰۰
تاریخ خبر:

حقایق درباره تخت شکسته منشا

روزنامه هفت صبح، نادر نامدار | خطیر این بار علیه منشا حرف‌هایی زد و منشا علیه او شکایت کرد، جنجال ‌یک نفس، بی‌توقف. علی خطیر چند ماهی می‌شود که از معاونت باشگاه استقلال استعفا داده و از استقلال رفته اما حاشیه‌ها و جنجال‌هایش نه تنها کمتر نشده بلکه این روزها نام او بیشتر از قبل در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

دیروز این گادوین منشا بود که ادعایی باورنکردنی را علیه خطیر مطرح کرده و تلویحا او را به زندانی کردن خودش در تهران متهم کرد. جنجال‌هایی که خطیر در متن آنها حضور داشته از همه ستاره‌های فوتبال ایران بیشتر است و اینجا به تعدادی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

*** درگیری با دستیار کی‌روش: اولین بار نام خطیر اینجا مطرح شد. او با نماینده فیفا قصد بازدید از مجموعه پک را داشت اما اوسیانو کروز دستیار کی‌روش این اجازه را به او نداد و کار به درگیری لفظی و فیزیکی هم کشیده شد.

***درگیری با علیرضا حقیقی: خطیر مامور آماده کردن زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب برای تمرین استقلال بود اما بعد از حضور در کنار زمین چمن با علیرضا حقیقی و مربی‌اش درگیر شد و حقیقی بینی خطیر را شکست! او مدعی بود که خطیر به مادرش توهین کرده است.

*** اختلاف با وینفرد شفر: مدتی بعد از حضور در استقلال، خطیر با شفر دچار مشکل شد. آنها اختلافات زیادی با هم داشتند و در نهایت خطیر شفر را متهم به دلالی کرد. او حتی متن تعدادی از پیامک‌های شفر را هم منتشر کرد تا ادعای خود را ثابت کند اما چیزی اثبات نشد و خطیر در نهایت مجبور به عذرخواهی از شفر شد.

*** درگیری با ذی‌حساب باشگاه: مدتی بعد از استعفا، خطیر برای تسویه حساب به باشگاه استقلال دعوت می‌شود. مذاکرات اما به شکلی پیش می‌رود که باعث عصبانیت خطیر می‌شود. گفته شده در حین این گفت‌وگوها خطیر وسایل روی میز ذی‌حساب باشگاه را به زمین پرت کرده است!

*** جنگ لفظی با وریا غفوری: از ابتدای فصل و بر سر تمدید قرارداد، بین وریا و خطیر اختلافاتی پیش آمده بود. هفته گذشته اما بعد از مصاحبه وریا علیه خطیر او هم پاسخ تندی داد و وریا را به سوءاستفاده از بیت‌المال متهم کرد. خطیر از ب.ام .و وریا گفت و قرارداد سنگینش و عملا او را که با پیراهن دخترآبی دارای محبوبیتی شده بود جلوی هواداران قرار داد. وریا هم خطیر را دیوانه خواند و مدعی شد از او شکایت خواهد کرد.

*** مورد باورنکردنی منشا: خطیر دیروز مصاحبه‌ای علیه گادوین منشا انجام داد و مدعی شد او حاشیه‌های زیادی در زندگی شخصی‌اش داشت؛ حاشیه‌هایی که منجر به شکستن تخت خانه منشا هم شده است! این مصاحبه واکنش تند منشا را به دنبال داشت. منشا گفت: «وقتی قراردادم با استقلال تمام شد، به باشگاه رفتم و می‌خواستم بگویم که با پایان قرارداد می‌خواهم از استقلال جدا شوم ولی به یکباره دیدم او برگه‌ای جلویم گذاشت که روی آن نوشت طبق این نامه تو ۲۰هزار دلار به من بدهکار هستی.

او اصرار داشت که من آن را امضا کنم ولی هرگز زیربار نرفتم. وقتی مخالفت کردم، او در را به روی من بست و به نوعی من را در اتاق زندانی کرد و از پشت در اصرار می‌کرد که باید نامه را امضا کنم. من او را تهدید کردم و گفتم که پرونده‌ات را به فیفا می‌برم و این رفتارت را به مسئولان فدراسیون جهانی می‌گویم ولی او در را بسته بود و باز نمی‌کرد.

‌به او گفتم تو باید گذرنامه و بلیت خانواده من به کشور ایتالیا را بگیری و من از ایران بروم، حتی به او گفتم که با پلیس تماس می‌گیرم و با هر ترفندی که بود از ساختمان باشگاه بیرون رفتم و ماجرا را با پلیس درمیان گذاشتم. ‌جنجال‌های قبلی خطیر در فوتبال ایران مسبوق به سابقه بوده و مشابه آنها قبلا هم در باشگاه‌های مختلف رخ داده بود اما اتهام (ثابت نشده)زندانی کردن بازیکن خارجی و طلب پول از او و البته اتهامات دیگر منشا بی‌سابقه است و اگر صحت داشته باشد می‌تواند برای خطیر دردسرهای زیادی درست کند.

کدخبر: ۲۸۲۷۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • vafadar..........

    خطیر اگه اینا رو می دونست چرا منشا رو خر ید !!! داره فرافکنی می کنه که گند کاری خ ودش پوشش بده