کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۱۸۵۶
تاریخ خبر:

حضور ‌یکی از ‌شاخ‌های‌ سطح یک‌ ‌در تمرین استقلال

روزنامه هفت صبح | حدود یک‌سال پیش بود که «هانی‌کرده» از اراذل و اوباش معروف تهران که طرفدار تیم استقلال هم هست تا دم مرگ هم رفت. چند موتورسوار که گویا از قبل با او مشکل داشتند او را تعقیب کرده بودند و در داخل یک خودرو، او را با ضربات متعدد و مرگبار چاقو به‌شدت مجروح کردند.

وقتی فیلم این حادثه منتشر شد، کمتر کسی فکر می‌کرد «هانی‌کرده» از این مهلکه جان سالم به‌در ببرد. او چند روزی در بیمارستان در کما بود، اما بالاخره به‌هوش آمد و نزدیک به دو ماه بعد از این حادثه از بیمارستان مرخص شد.

حالا دوباره سروکله او در حوالی فوتبال پیدا شده است. قبلا از او عکس‌های زیادی در تمرینات استقلال منتشر شده بود. او تقریبا با تمام مربیان استقلال در محل تمرین این تیم و روی نیمکت عکس دارد! از امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان بگیرید تا همین سرمربی آخر استقلال؛ یعنی محمود فکری! در تصاویری که از حضور او در تمرینات استقلال منتشر شده، مشخص است «هانی‌کرده» رفاقت نزدیکی با بعضی از بازیکنان این تیم دارد و بین آنها به‌شدت محبوب است!

اما این حضور آخر او در تمرین استقلال به‌شدت خبرساز شده است. او در این روزهای کرونایی، بدون ماسک به محل تمرین استقلال رفته و با مربیان و بازیکنان این تیم عکس انداخته است! البته که از امثال او انتظار رعایت پروتکل‌ها و حفظ فاصله اجتماعی انتظار نمی‌رود، اما سوال این است که او، با این سوءسابقه پر از شرارت و پرونده‌های مختلف قضایی، چگونه و با چه مجوزی، به این شکل توانسته وارد محل تمرین استقلال شود و بازیکنان این تیم را هم در آغوش بگیرد؟ و آیا استقلالی‌ها نباید خودشان پروتکل‌ها را رعایت کنند؟

انتشار این تصاویر و البته تصویر عجیبی که خود «هانی‌کرده» در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و در آن با بغل کردن قایدی و تهدید او با لحن شوخی و با عبارت «گل می‌زنی یا نه» سروصدای زیادی به‌پا کرده و گفته می‌شود نهادهای نظارتی از پرویز مظلومی، سرپرست استقلال دراین‌باره توضیح خواسته‌اند. حتی شنیده شده ممکن است مظلومی قربانی این ماجرا شود و از سرپرستی استقلال کنار گذاشته شود.

این اتفاق در فضای مجازی هم با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شده است. خود هواداران استقلال هم از حضور این فرد بدنام در تمرینات تیمشان ناراحت هستند. هواداران پرسپولیس فرصتی برای طعنه زدن به تیم رقیب پیدا کرده‌اند. یک استقلالی زیر خبر مربوط به حضور «هانی‌کرده» در تمرین استقلال نوشته: «استقلال هرچی داشت حداقل این لات و لوتا اطراف تیم نبودن. از دانایی‌فرد و حجازی و پورحیدری رسیدیم به فکری و امثالهم.

جای تاسفه واقعا. این سال‌ها همه‌جوره باشگاه رو مضحکه کردن این افراد.» یک پرسپولیسی هم نوشته: «مگه اینها طرفداراشون دکتر مهندس نبودن؟» حالا واقعا سوال این است که اگر امثال حجازی و پورحیدری در قید حیات بودند، اجازه حضور امثال «هانی‌کرده» در تمرین استقلال را می‌دادند و اینگونه حیثیت و اعتبار این باشگاه مردمی و پرطرفدار را زیر سوال می‌بردند؟

کدخبر: ۳۷۱۸۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر